Osastot, kotisivut nyt Sähköliiton päivitetyllä ulkoasulla

Sähköliiton ammattiosastojen käyttämään Yhdistysavain-kotisivupalveluun on nyt asennettu uusi liiton ilmeen mukainen ulkoasu. Osastot saavat sen automaattisesti käyttöönsä siirtyessään ensimmäistä kertaa uuden kotisivutyökalun puolelle. Vanhemmasta versiosta uuteen siirrytään Hallinta-näkymästä klikkaamalla Uusi kotisivutyökalu on nyt käytettävissä -banneria.

Yhdistysavaimen kotisivutyökalu uudistettiin teknisesti täysin vuosi sitten, ja nyt se mukautuu kaiken kokoisille mobiililaitteille.

Ilmaisversioon pääsee tästä. Maksullisista Yhdistysavaimen versioista Sähköliiton ammattiosastot saavat mukavan alennuksen ja mahdollisuuden ottaa käyttööön oman verkkotunnuksen sahkoliitto.fi-tunnuksen sijaan.

Yhdistysavain on ammattiosastoille suunnattu nettisivutyökalu, jolla osastot voivat itse rakentaa toimivat kotisivut ilman aiempaa kokemusta tai erityistaitoja. Työkalu otetaan käyttöön verkossa, eikä se vaadi ohjelmien asentamista omalle tietokoneelle.

Yhdistysavaimen asiakaspalvelu vastaa palveluun liittyviin kysymyksiin sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@yhdistysavain.fi ja chatissa sivuilla www.yhdistysavain.fi

Hyödyllisiä linkkejä:

tietoa uudesta kotisivutyökalusta