Osastot, huomioikaa jäsenristeily syyskokouksissanne

Silja Europa

Sähköliitto on toteuttamassa jälleen jäsenristeilyn huhtikuun lopulla 2020. Risteily Helsinki–Tallinna–Helsinki tehdään, mikäli marraskuun puolivälissä kokoontuva liiton edustajisto näyttää sille vihreää valoa.

Viime vuosien tapaan risteilylle lähtijät vastaavat itse kustannuksista ja liitto tarjoaa ohjelman ja illallisen. Useat ammattiosastot ovat aiemmin tukeneet jäsentensä osallistumista risteilylle, ja osastojen kannattaakin ottaa risteily huomioon syyskokouksissaan, kun toimintasuunnitelmasta ja talousarviosta päätetään.

Alustavat tiedot jäsenristeilystä:

• Jäsenristeily tehdään Silja Europalla Helsingistä Tallinnaan ja takaisin 25.–26.4.
  • Varausmahdollisuus avautuu ensin sopimusalajäsenille. Oppilas- ja eläkeläisjäsenet pääsevät tekemään varauksia myöhemmin.
  • Tarjolla on A–C-luokkien hyttejä, joiden hyttikohtainen hinta liikkuu 65 ja 115 euron välillä. Yhteen hyttiin mahtuu yleensä 1–4 henkilöä, B2-hyttiluokassa 1–2 henkilöä.
  • Jäsenet hoitavat varauksen ja maksamisen itse sähköliittolaisille avautuvassa sähköisessä järjestelmässä.
  • Sähköliitto tarjoaa risteilyn ohjelman ja lähtöillan illallisen. Paluupäivänä laivassa on mahdollisuus syödä aamiaista ja lounasta omalla kustannuksella.

Tiedotamme risteilyn toteutumisesta lisää edustajiston kokouksen jälkeen nettisivuillamme ja 21. marraskuuta ilmestyvässä Vasama-lehdessä.