Osasto 071 on Sähköliiton salibandymestari!

Vammalan joukkue

Sähköliiton ammattiosastojen välisen salibandyturnauksen voittajaksi pelasi osasto 071 eli Vammalan sähkötyöntekijät ry:n joukkue, joka oli mukana turnauksessa ensimmäistä kertaa. Myös hopealle sijoittunut osasto 100 eli Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry:n joukkue pelasi ensimmäisen turnauksensa. Kolmanneksi sijoittui järjestävä osasto 024 eli Varkauden Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry.

Neljänneksi sijoittui 043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry, viidenneksi 059 Lahden Sähköalantyöntekijät ry ja kuudenneksi 013 Hyvinkään Sähköalantyöntekijäin ammattiosasto ry.

Perinteinen osastojen välinen turnaus pelattiin lauantaina 9. huhtikuuta Varkauden liikuntatalolla.

‒ Pelit olivat tiukkoja. Sekä finaali että pronssipeli ratkaistiin rangaistuslaukauksilla. Edellisessä turnauksessa vuonna 2019 Lahdessa Varkaus hävisi pronssipelin rankkareilla, nyt tuli voitto. Myös Vammalan finaalipaikka ratkesi rangaistuslaukauksilla Varkautta vastaan, kertoo järjestävän osaston taloudenhoitaja Petteri Murtomäki.

Katso Niina Latosuon kuvaama kooste turnauksesta Sähköliiton Facebookista!