Nyt kilpailutetaan porukalla kotitoimiston kalusteet

työtuolit

Sähkösopimusten yhteiskilpailutuksestamme tuttu Porukka-kilpailutus tulee taas! Nyt voit marraskuun ajan ilmoittautua mukaan kodin toimistokalusteiden yhteiskilpailutukseen. Kilpailutus on oiva tapa hankkia kotiin esimerkiksi sähkösäätöinen pöytä ja laadukas työtuoli talouden paperihommia varten tai vaikka perheen koululaisten käyttöön.

Täytä ilmoittautumislomake, niin olet mukana kilpailutuksessa. Valitse lomakkeen tarjoamista valmiista vaihtoehdoista, millaisten kalusteiden hankkimisesta olet kiinnostunut: sähkösäätöisestä työpöydästä, laadukkaasta työtuolista vai pöydän alle mahtuvasta lokerikosta. Voit ruksata vaikka kaikki! Muu toivomasi toimistokaluste -kenttään voit kirjoittaa, millaisista muista kotitoimiston kalusteista olisit kiinnostunut.

Ilmoittautuminen ei sido sinua mihinkään.

Kalustetoimittajat saavat kilpailutuksen päätyttyä tarjouspyyntömme ja tekevät tarjouksen antamalla alennusprosentin ja alennukseen oikeuttavan Porukassa-kampanjakoodin, joka käy sekä verkkokaupassa että myymälässä. Ilmoittautuneet saavat koodin joulukuun alussa sähköpostiinsa, ja se on voimassa vuoden loppuun asti.

Yhteiskilpailutus päättyy 30. marraskuuta kello 12.