Maksuaikaa ja uusia asiakaspalvelutapoja ‒ näin Turva palvelee koronaviruksen aikana

Koronavirusepidemian takia Vakuutusyhtiö Turva on toistaiseksi sulkenut toimipaikkansa ovet mutta palvelee asiakkaitaan verkossa, puhelimessa ja chatissa. Ajanvarauspalvelussa voit varata ajan puhelin- tai verkkotapaamiseen sinulle parhaiten sopivaan ajankohtaan. Pääset varaamaan ajan täältä.

Turva on myös koonnut koronavirukseen liittyvistä asioista tärkeää tietoa tänne.

Maksuaikaa työttömälle tai lomautetulle Sähköliiton jäsenelle

Mikäli joudut työttömäksi tai lomautetuksi, Turva joustaa vakuutusmaksuissa myöntämällä pyynnöstä sähköliittolaisille kuuden viikon korottoman lisämaksuajan vakuutusmaksuihin.

Maksuaikaa saadaksesi ota laskun saatuasi yhteyttä Turvan asiakaspalveluun, joka antaa tarkemmat toimintaohjeet.

Yhteystiedot löydät täältä.