Luottamushenkilö, ilmoittaudu seminaariin ja jäsenristeilylle sähköpostilinkin kautta

Hei luottamushenkilö, olet joko jo saanut tai saamassa sähköpostia osoitteesta ryhmat(at)cwt-me.com. Älä heitä viestiä roskakoriin, sillä se sisältää linkin, jolla pääset ilmoittautumaan sekä 24. huhtikuuta alkavaan luottamushenkilöseminaariin että seuraavana päivänä alkavalle Sähköliiton jäsenristeilylle.

Avaa siis saamasi viesti, klikkaa linkkiä ja ilmoittaudu ensin seminaariin ja sitten halutessasi risteilylle. Sähköposti on lähetetty kaikille luottamushenkilöille, joiden sähköpostiosoite on tiedossamme.

Sitova ilmoittautuminen seminaariin ja risteilylle tulee tehdä 8. maaliskuuta mennessä. Ilmoittautuminen hoidetaan keskitetysti matkatoimisto CWT Meetings & Eventsin kautta.

Kaksipäiväinen luottamushenkilöseminaari järjestetään perjantaista lauantaihin 24.–25. huhtikuuta Clarion Hotel Helsingissä. Jäsenristeily Silja Europalla tehdään Tallinnaan lauantaista sunnuntaihin 25.–26. huhtikuuta.