Loppukiri Vuoden luottamushenkilön ehdottamisessa!

Vielä on noin puolitoista viikkoa aikaa ehdottaa Sähköliiton neljättä kertaa valittavaa Vuoden luottamushenkilöä. Ehdotuksia voi tehdä 15. huhtikuuta saakka.

Lomakkeelle pääset tästä linkistä tai nettisivujemme Liiton muut verkkopalvelut -alasvetovalikosta. Omaa ehdokastasi voit esittää myös viestillä, ääniviestillä tai vaikka videolla Sähköliiton WhatsApp-numeroon puh. 050 470 7167.

Voit myös täyttää ja postittaa alla olevan pdf-muotoisen lomakkeen tai skannata sen ja lähettää sähköpostin liitteenä. Postitusosoite on Sähköliitto/Kaisa Järvensivu, PL 747, 33101 Tampere ja sähköpostiosoite kaisa.jarvensivu@sahkoliitto.fi.

Jäsenpalveluasiain johtokunnan valitsemat finalistit esitellään Vasamassa, Sähköliiton nettisivuilla ja Facebookissa. Johtokunta tekee valintansa pelkästään ehdotuksen tehneiden antamien perustelujen perusteella. Lopullisen valinnan kolmesta finalistista tekevät luottamushenkilöseminaarin osallistujat 17.‒18. syyskuuta Hotelli Clarion Helsingissä.