Lomaviikot 2022 varattavissa ensi maanantaista alkaen

Lumikenkäilyä Saariselällä
Tässä lumikenkäillään Saariselällä. Kuva: Holiday Club

Sähköliiton omien lomapaikkojen ensi vuoden varausjärjestelmä aukeaa jälleen maanantaina 4. lokakuuta! Jos mielessäsi on tietty ajankohta vuodelta 2022, klikkaa itsesi nettisivujemme Omat lomapaikat, joissa viihtyy -osioon heti aamusta kello 8, sillä historia on osoittanut, että kuhina on varausjärjestelmässä kova.

Varattavissa ovat sähköliittolaisten oman lomapaikan Kotkan Kaarniemen neljä perhehuoneistoa ja kaksi hirsimökkiä sekä lomaosakkeet Saariselällä, Sallassa, Tahkolla, Tampereella, Vierumäellä, Vuokatissa tai Villa Andropoffissa Pärnun lähellä Virossa. Kaarniemestä voit varata myös kokoustilan.

Lomaosakkeet varataan viikoksi, Kaarniemeen voi varata jopa yksittäisiä päiviä.

Muista tarkastaa, että teet varauksen oikean vuoden kalenterissa, sillä myös tämän vuoden lomia pystyy vielä varaamaan!

Maksu varaamisen yhteydessä

Varmistat haluamasi loman itsellesi maksamalla varauksesi verkkopankissa tai luottokorttimaksuna heti varaamisen yhteydessä. Varaus tulee voimaan hyväksytyn maksusuorituksen jälkeen, ja saat siitä vahvistuksen sähköpostiisi tai puhelimeesi. Varaus ei ole voimassa, jos maksutapahtuma epäonnistuu.

Varatun loman voi peruuttaa vain lääkärintodistuksella, ja silloin maksu palautetaan.

Jos sinulla ei ole nettiä tai verkkopankkitunnuksia käytössäsi ja haluat varata loman, ole yhteydessä toimistotyöntekijä Teija Niemenmaahan puh. 050 371 8961. Kaarniemen varauksissa voit ottaa yhteyttä myös aluevalvoja Tapio Haikkaan puh. 0440 557 841.