Lokakuu aikaa tilata jäsenkalenteri ja eläkeläisjäsenten Vasama

Hei Sähköliiton sopimusalajäsen, olethan muistanut tilata jäsenkalenterin ensi vuodeksi? Tee se pian, sillä tilauskanavat sulkeutuvat tämän kuun lopussa. Kalentereita painetaan vain tilattu määrä.

Kalenteritilauksen teet kätevästi joko netissä tai tekstarilla. Kirjaudu sähköiseen asiointiin jäsennumerollasi ja salasanallasi, jolloin löydät Tilaa kalenteri -painikkeen avautuvasta jäsennäkymästäsi. Klikkaa sitä, niin tilaus on voimassa. Painikkeen alle tulee maininta Tilattu ja päivämäärä, jolloin teit tilauksen.

Jos et ole aiemmin kirjautunut sähköiseen asiointiin, löydät etusivulta.

Tekstarilla tilaaminen on yhtä helppoa kuin sähköisestikin. Kirjoita tekstiviestiin kirjain B ja jäsennumerosi ja lähetä se numeroon 040 480 0300. Muista viestissä välilyönti kirjaimen ja numeron välissä. Saat kuittauksen kiitosviestinä puhelimeesi. Viestin lähettäminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan liittymäsopimuksesi mukaisesti.

Lokakuun lopussa sulkeutuu myös eläkeläisjäsenten Vasama-jäsenlehden tekstaritilauskanava. Vuoden 2021 vuosikerran tilaus onnistuu lähettämällä tekstiviestillä kirjain A ja jäsennumerosi numeroon 040 480 0300. Muista välilyönti kirjaimen ja numeron välissä. Saat kuittauksen kiitosviestinä puhelimeesi. Viestin lähettäminen maksaa normaalin liittymäsopimuksesi mukaisen tekstiviestin hinnan.

Jäsenkalenteri on ainoastaan sopimusalajäsenten jäsenetu, eivätkä muut jäsenet voi tilata sitä. Eläkeläisjäsenet saavat Vasama-lehden maksutta, mutta heidän tulee tilata se vuodeksi kerrallaan.