Lisäaikaa Vuoden luottamushenkilön ehdottamiseksi 15.4. asti

Sähköliiton neljännen Vuoden luottamushenkilön ehdottamisaikaa on jatkettu 15. huhtikuuta asti. Jatkoaikaan päädyttiin, koska luottamushenkilöseminaari, jonka osallistujien on määrä valita voittaja, on koronatilanteen takia siirretty huhtikuulta syyskuulle.

Viime vuoden loppuun mennessä tehdyt esitykset ovat voimassa, mutta mikäli et huomannut tuolloin esittää omaa ehdokastasi, tee se nyt. Lomakkeelle pääset tästä linkistä tai nettisivujemme Liiton muut verkkopalvelut -alasvetovalikosta.

Omaa ehdokastasi voit esittää myös viestillä, ääniviestillä tai vaikka videolla Sähköliiton WhatsApp-numeroon puh. 050 470 7167.

Voit myös täyttää ja postittaa alla olevan pdf-muotoisen lomakkeen tai skannata sen ja lähettää sähköpostin liitteenä. Postitusosoite on Sähköliitto/Kaisa Järvensivu, PL 747, 33101 Tampere ja sähköpostiosoite kaisa.jarvensivu@sahkoliitto.fi.

Jäsenpalveluasiain johtokunta valitsee ainoastaan perustelujen perusteella kolme finalistia tietämättä ehdotettujen henkilöllisyyttä. Siksi perusteluihin kannattaa satsata! Finalistit esitellään Vasamassa, nettisivuilla ja Facebookissa, ja lopullisen valinnan tekevät luottamushenkilöseminaarin osallistujat 17.‒18. syyskuuta Hotelli Clarion Helsingissä.