Lisää korttikoulutuksia työttömille jäsenillemme

Viime vuonna lanseerasimme työttömille jäsenillemme suunnatut maksuttomat sähkötyöturvallisuus- ja työturvallisuuskorttikoulutukset, tänä vuonna työllistymismahdollisuuksia lisäävät koulutuksemme laajenevat! Edellä mainittujen lisäksi voit päivittää tulityökorttisi ja suorittaa SFS6002 sähkötyön hätäensiapukurssin.

Sähkötyöturvallisuus- ja hätäensiapukoulutus toteutetaan verkossa, ja niitä voit opiskella omaan tahtiisi. Työturvallisuuskorttikoulutus on webinaari, joka kestää kello 8‒16. Tulityökortti suoritetaan kello 8‒16 paikan päällä, ja valittavanasi on useita paikkakuntia ja ajankohtia.

Jos siis olet ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi ja jokin korteistasi on vanhentunut tai vanhenemassa tai haluat opiskella sähkötyön hätäensiapupätevyyden, ota yhteyttä liiton koulutusasiantuntijaan Tarja Toppariin tarja.toppari@sahkoliitto.fi, puh. 050 409 8469 selvittääksesi, onko sinulla mahdollisuus koulutukseen.

Työssäkäyvät eivät voi osallistua koulutuksiin, sillä työnantajan tulee järjestää ne heille.

Lisätietoja ja ohjeita löydät näistä linkeistä:

SFS sähkötyön hätäensiapukurssi

Sähkötyöturvallisuuskorttikoulutus