Lisää aikaa ilmoittautua työsuojelupäiville Hämeenlinnaan!

virtuaalilasit

Lokakuun lopussa pidettävien työsuojelupäiviemme ilmoittautumisaikaa on jatkettu 14. lokakuuta saakka. Ilmoittaudu sinäkin nyt mukaan Hämeenlinnassa Scandic Aulangolla 28.‒29. lokakuuta järjestettävään koulutukseen, joka on suunnattu työsuojeluvaltuutetuille ja luottamusmiehille. Saat viikonlopun aikana uusia ja ajankohtaisia näkökulmia työsuojeluun, olipa sopimusalasi mikä tahansa.

Aloituspäivänä sinulla on myös mahdollisuus päästä harjoittelemaan vaarojen tunnistamista virtuaalitodellisuudessa VR-lasien avulla. Harjoittelemaan pääsee ilmoittautumisjärjestyksessä, joten kaikille ei tätä mahdollisuutta voida taata.

Lue lisää ohjelmasta täältä ja ilmoittaudu lomakkeella tai tarja.toppari@sahkoliitto.fi tai puh. 050 409 8469.