Lähdössä kuntavaaliehdokkaaksi? Muista hakea liitosta tukea vaalikuluihin

Sähköliitto tukee tuttuun tapaan kevään kuntavaalien sähköliittolaisia ehdokkaita vaalikuluissa hakemusten ja tositteiden perusteella. Ehdokas voi saada tukea enintään 200 euroa. Jos saapuneiden hakemusten määrä ylittää tukeen varatun 8 500 euroa, summa jaetaan suhteellisesti hakijoiden kesken.

Lähetä hakemuksesi skannattuine tai valokuvattuine tositteineen sähköisesti Kaisa Järvensivulle kaisa.jarvensivu@sahkoliitto.fi tai postitse osoitteella Sähköalojen ammattiliitto ry, Kaisa Järvensivu, PL 747, 33101 Tampere. Hakemukset tulee toimittaa liittoon viimeistään 30. huhtikuuta.

Muista tehdä hakemuksessasi lyhyt selvitys kulujen laadusta ja liittää mukaan myös tilinumerosi. Tositteiden pitää koskea selvästi todennettavaa kulua, kuten mainoksen painatuslaskua, laskua lehti-ilmoituksesta tai muuta vastaavaa kulua, josta on virallinen tosite. Liitto ei maksa esimerkiksi itse tehtyä matkalaskua.

Hakemuksesi loppusumma voi ylittää enimmäissumman, mutta liitto maksaa tukea maksimissaan vain 200 euroa. Jos hakemuksesi loppusumma jää alle 200 euron, sinulle maksetaan tositteiden mukainen summa.