Lähde mukaan liittojen äänestysaktivointikampanjan starttiin Helsinkiin

Kiinnostavatko kevään eduskuntavaalit? SAK:n ja jäsenliittojen yhteisen eduskuntavaalien äänestysaktivointikampanjan starttitilaisuus järjestetään 10. helmikuuta Helsingissä Marina Congress Centerissä osoitteessa Katajanokanlaituri 6.

Sähköliittolaisena sinulla on mahdollisuus päästä mukaan, sillä meille on varattu oma paikkakiintiö. Sähköliitto maksaa osallistumisesi, ja maksuun sisältyy tilaisuuden ohjelma, lounas ja illan buffet. Liitto korvaa matkakustannuksesi koulutusohjesäännön mukaisesti.

Tilaisuus alkaa lounaalla kello 11–13, minkä jälkeen oman puheenvuoronsa pitävät SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta sekä muut ammattiyhdistysaktiivit. Iltapäivän aikana julkistetaan myös vaaligalleria. Tilaisuuden päättää kello 17 alkava buffet-ruokailu. Tarkentunut ohjelma lähetetään ilmoittautuneille helmikuun alussa.

Ilmoittautua voit tästä linkistä tammikuun loppuun saakka.