Kuun loppuun asti aikaa ehdottaa Vuoden luottamushenkilöä

Muistathan, että etsimme jälleen Vuoden luottamushenkilöä? Ehdotuksia voi jättää joulukuun loppuun saakka lomakkeella, jolle pääset myös nettisivujemme etusivulla olevan Liiton muut verkkopalvelut -valikosta. Voit myös lähettää täytetyn ja skannatun lomakkeen sähköpostin liitteenä osoitteeseen kaisa.jarvensivu@sahkoliitto.fi tai tulostettuna postitse osoitteeseen Sähköliitto/Kaisa Järvensivu, PL 747, 33101 Tampere.

Jäsenpalveluasiain johtokunta käsittelee saapuneet ehdotukset nimettöminä ja valitsee kolme ehdokasta jatkoon kisaamaan Sähköliiton viidennen Vuoden luottamushenkilön tittelistä. Lopullisen valinnan tekevät luottamushenkilöseminaarin osallistujat 21.‒22. huhtikuuta. Valittu palkitaan 500 euron matkalahjakortilla.

Vuoden luottamushenkilö voi olla Sähköliittoon kuuluva pääluottamusmies, luottamusmies, työosaston luottamusmies, yhdyshenkilö, työsuojeluvaltuutettu tai työsuojeluasiamies. Esityksiä vuoden luottamushenkilöksi voivat tehdä ammattiosastot, työhuonekunnat ja Sähköliiton jäsenet.