Kärkiryhmä ja muut kiinnostavat paikat Työtori-palvelussamme ‒ joko olet kokeillut?

Valtakunnallisesta Kärkiryhmä-koulutusohjelmasta sukeutuu osaajia sähköverkon rakennus-, kunnossapito- ja käyttötöihin. Koulutusohjelma on toinen laatuaan, ja sen toteuttavat Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKK, sähkönjakeluyhtiö Caruna ja Barona. Ensimminen koulutus järjestettiin viime vuonna.

Tämänvuotinen koulutus alkaa toukokuussa, ja siihen voi hakea 15. huhtikuuta saakka. Koulutukseen valittavat henkilöt työllistyvät Baronan kautta sähköverkonrakennusyhtiöiden palvelukseen koulutuksen ja harjoittelun ajaksi.

Sähköverkko-osaajapulaan räätälöity koulutus on yksi Sähköliiton Työtori-palvelusta löytyvä juuri sähköalan ammattilaisille suunnattu ilmoitus, jonka löydät täältäTyötori on räätälöity nimenomaan Sähköliiton jäsenille, ja siellä pääset etsimään avoimia työpaikkoja ammattinimikkeen, paikkakunnan tai vaikka yrityksen nimen perusteella.

Palvelun on toteuttanut Duunitori, jonka kokoamasta työpaikkatarjonnasta Työtori suodattaa juuri sähköliittolaisille sopivat. Hakuvahti-toiminto lähettää sinulle sähköpostitse tiedon uusista työpaikoista valintasi mukaan päivittäin, viikoittain tai kuukausittain.

Työtori palvelee myös työnantajia: Jätä työpaikkailmoitus -toiminnolla yritys voi jättää maksuttoman työpaikkailmoituksen sivustolle.

Työtorin kanssa toimii Työpaikat sähköalan ammattilaisille -niminen Facebook-ryhmä sähköalan työpaikoille