Kansan Sivistysrahaston apurahat jälleen haettavissa

Kansan Sivistysrahasto KSR:n kulttuuriapurahaa on jälleen mahdollisuus hakea elokuun ajan. Ensi vuodeksi haettavien apurahojen teemana on osallisuus turvalliseen tulevaisuuteen. Rahasto tukee turvallista tulevaisuutta edistäviä hankkeita, joissa on huomioitu osallisuus. Teeman tarkoituksena on kannustaa kestävän rauhan rakentamiseen.

KSR toivoo saavansa hakemuksia teemaan liittyvistä hankkeista, vaikka toki kaikki hakemukset huomioidaan päätöksenteossa.

Sähköliittolaisilla on mahdollisuus hakea apurahaa KSR:n alaisesta SAK:n kulttuurirahastosta. Rahasto toimittaa päätökset apurahan saajille ensi vuoden helmikuun 15. päivään mennessä.

Sähköinen hakusovellus on auki vain elokuun ajan, ja se löytyy KSR:n nettisivuilta. Valitse Haen apurahaa -valikosta SAK:n kulttuurirahaston jako. Voit jättää alarahastovalinnan tekemättä, jolloin apurahoista päättävät valitsevat aiheen mukaan hakemuksellesi parhaiten sopivan rahaston.

Apurahan määrään vaikuttavat hankkeen tarkoitus, yhteiskunnallinen merkittävyys ja yleishyödyllisyys sekä hakemuksen perustelut. Keskimäärin apurahan määrät ovat liikkuneet 500 ja 1 000 euron välillä.

Tarkemmat ohjeet ja hakusovelluksen löydät KSR:n nettisivuilta.