Kampanjamme: Eroon kuukausittaisesta laskemisesta ‒ vaihda työnantajaperintään

Aloitamme ensi viikolla kampanjan niiden itse jäsenmaksunsa maksavien keskuudessa, joilla olisi mahdollisuus vaihtaa työnantajaperintään. Jos kuulut kohderyhmään, saat ensin tekstiviestin ja seuraavana päivänä robottipuhelun.

Tekstiviesti kertoo, että puhelurobotti soittaa sinulle seuraavana iltana numerosta +358 9 4255 0991.

Ensimmäiset puhelut robotti soittaa tiistaina 28. syyskuuta, ja ensimmäiset tekstiviestit lähtevät päivää ennen. Puhelussa kysytään, haluatko siirtyä työnantajaperinnän piiriin. Se tarkoittaa, että työnantajasi perii Sähköliiton jäsenmaksun suoraan palkastasi ja tilittää sen liittoon. Jos vastaat kysymykseen kyllä, saat puhelun jälkeen tekstiviestin, joka sisältää linkin valtuutuslomakkeelle.

Lomakkeella pääset antamaan tietosi ja valtuuttamaan Sähköliiton lähettämään työnantajallesi jäsenmaksujen perintäsopimuksen. Valtuutuksen annettuasi jäsenmaksuperintä käynnistyy noin kuukauden kuluessa.

Palkkalaskelmastasi näet, milloin perintä on käynnistynyt, ja pääset lopettamaan kuukausittaisen jäsenmaksusi laskemisen ja maksamisen.

Jos et vastaa puheluun, robotti soittaa sinulle uudelleen saman viikon torstaina. Et ehkä saa tekstiviestiä ja robottipuhelua heti syyskuussa, sillä kampanja jatkuu marraskuun puoliväliin.

Kiitokseksi työnantajaperintään siirtymisestä saat Sähköliitosta postitse pienen yllätyslahjan.