Kaarniemen sähkösauna ensi vuonna maksulliseksi

Sähköliiton lomapaikkojen ensi vuoden varausjärjestelmä avautuu maanantaina 3. lokakuuta kello 8. Kaarniemen varauslistassa on aivan uusi kohta, sähkösauna. Linkki vie lomakkeelle, josta pääset valitsemaan, montako kertaa lomasi aikana aiot käyttää Kaarniemen sähkösaunaa, ja jonka kautta voit maksaa saunomisen etukäteen.

Tunnin saunavuoro maksaa 5 euroa. Saunamaksu peritään kattamaan kohonneesta sähkön hinnasta koituvia kustannuksia.

Lomake toimii etukäteismaksukanavana, ei saunavuorovarauksena. Perillä Kaarniemessä saunomisajat merkitään erilliseen varauskirjaan.

Jos et ole maksanut saunamaksua etukäteen mutta haluat käyttää saunaa perille päästyäsi, tee varaus normaalisti varauskirjaan. Laskutamme saunamaksut jälkikäteen.

Kaarniemen sähkösaunaan mahtuu 10‒12 saunojaa.