Joukkueet kokoon osastojen viidenteen säbäturnaukseen!

Lahden mestarit
Lahden kakkkosjoukkue voitti säbämestaruuden viime syksynä.

Sähköliiton osastot mittelevät taas syksyllä paremmuudesta salibandyssä. Perinteinen, järjestyksessä jo viides säbäturnaus käydään Lahden Energiahallissa lauantaina 21. syyskuuta. Järjestäjänä toimii Lahden Sähköalantyöntekijät ry os. 059.

Turnauksessa otellaan vakuutusyhtiö Turvan lahjoittamasta palkintopokaalista, johon Raahella on jo kaksi kiinnitystä turnauksen ensimmäisiltä vuosilta. Pokaalin saa omakseen Sähköliiton ammattiosasto, joka voittaa turnauksen kolmasti. Oululla ja Lahdella on pokaaliin yksi kiinnitys, ja uudet joukkueet ovat enemmän kuin tervetulleita pakkaa sekoittamaan. Viime vuonna turnaukseen osallistui seitsemän joukkuetta, kun isäntäosasto Lahti marssitti kentälle kaksikin joukkuetta.

Nyt olisikin aika alkaa pohjustaa turnaukseen osallistumista ja säbäkuninkuuden kaappaamista! Kasaan tulisi saada joukkue, jossa on vähintään yksi maalivahti ja viisi kenttäpelaajaa. Pienet osastot voivat yhdistyä yhdeksi joukkueeksi.

Ilmoittautumisia ottaa vastaan ja tiedusteluihin vastaa Anssi Salminen, puh. 040 966 6142 tai salminen.anssi@hotmail.com. Osallistumismaksu on 200 €/joukkue, ja se tulee maksaa 30. elokuuta mennessä Lahden osaston tilille FI48 5542 7140 0229 13. Kirjoita maksun saajaksi Lahden Sähköalantyöntekijät ry ja viitteeksi osastonne nimi. Maksuun sisältyy lounas hallilla.

Turnaus alkaa kello 10 ja päättyy noin kello 18. Turnausta isännöi Sähköliitto, jonka järjestövakuutus kattaa pelit.