Jäsenristeilyn ohjelma julki – varaa hyttisi 25.3.2018 mennessä!

Silja Europa
Kuva:Tallink Silja

Sähköliiton keväisen jäsenristeilyn ohjelma on julkistettu. 21.–22. huhtikuuta Silja Europalla on tarjolla stand upia, Vauva.fistä sanoituksensa ominutta trubaduurimusiikkia, liiton tarjoama illallinen, ajankohtaisia kuulumisia, käväisy Tallinnassa ja paljon muuta. Kellonajat ja tarkemmat tiedot löydät alla olevasta liitteestä.

Jotta pääsisit osalliseksi kaikesta kivasta, viimeistään nyt on aika varata hytti! Varauksen pääset tekemään vastuullisen matkanjärjestäjän Matkapojat Oy:n sivuilla pöytäkoneella tai mobiilissa. A- tai B-luokan hyttiin mahtuu enintään neljä sähköliittolaista, mutta voit majoittua myös yksin, sillä varaus koskee aina koko hyttiä. A-hytin hinta on 105 ja B-hytin 80 euroa.

Varaus maksetaan saman tien verkkopankissa tai luottokortilla, ja varausvaiheessa tarvitset myös kaikkien hyttitovereittesi nimet, syntymäajat ja Sähköliiton jäsennumerot. Muista ruksata valikosta jokaisesta hyttikaverista ja itsestäsi, oletteko sopimusala-, oppilas- vai eläkeläisjäseniä. Oppilas- ja eläkeläisjäsenten ilmoittautumisaika alkaa 19.3.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on sunnuntai 25.3.2018!