Jäsenmaksun maksaminen on helppoa Sähköliiton mobiilisovelluksessa

Joko olet ladannut puhelimeesi Sähköliiton oman mobiilisovelluksen? Nyt voit myös laskea ja maksaa jäsenmaksusi sen kautta ilman turhaa näpyttelyä! Palvelu löytyy sovelluksen aloitusnäkymästä heti omien jäsentietojen alta. Jäsenmaksujen maksamisen lisäksi voit tehdä sovelluksessa myös maksuvapautusilmoituksen.

Kun olet laskenut jäsenmaksusi laskurilla, pystyt maksamaan sen verkkopankissa. Käytössä on kymmenen pankin verkkomaksu, ja maksunvälittäjänä toimii Checkout Finland Oy.

AppStoresta tai Play-kaupasta ladattava Sähköliitto-sovellus on samalla myös liiton mobiilijäsenkortti. Lisäksi se sisältää jäsenetuja, uutisia, vakuutustietoja ja tärkeitä yhteystietoja. Pääset näppärästi päivittämään myös omia tietojasi.

Sovellus on tarkoitettu vain Sähköliiton jäsenille, joten tarvitset kirjautumista varten jäsennumerosi sekä salasanan. Tunnukset ovat samat kuin kirjautuessasi Sähköliiton sivujen kautta jäsenen sähköiseen asiointiin. Jos et ole luonut tunnuksia, voit ensimmäisellä kerralla kirjautua jäsennumerollasi ja henkilötunnuksesi alkuosalla eli syntymäajallasi.

Jäsenmaksu-valikon alta aukeaa tämä näkymä.