Jäsenkalenterin ja eläkeläis-Vasaman tilauskanavat ovat auki!

Taas on tullut aika… sopimusalajäsenille tilata ensi vuoden jäsenkalenteri ja eläkeläisjäsenille tilata ensi vuoden Vasama-lehdet. Kanavat ovat auki lokakuun loppuun saakka.

Toimi alla olevien ohjeiden mukaan.

Sopimusalajäsenen kalenteritilaus

Sähköisessä asiointipalvelussa

• Kirjaudu sähköiseen asiointipalveluumme osoitteessa jasenpalvelu.sahkoliitto.fi
  • Omissa tiedoissasi näkyy painike, jossa lukee Tilaa kalenteri. Kun klikkaat sitä, painikkeen alle tulee teksti Tilattu ja päivämäärä. Tilaus on nyt voimassa.

Tekstiviestillä

• Kirjoita tekstiviestiin kirjain B ja jäsennumerosi. Muista välilyönti kirjaimen ja numeron välissä. Esimerkkiviesti: B 12345
  • Lähetä tekstiviesti numeroon 040 480 0300. Saat kuittauksen kiitosviestinä puhelimeesi.
  • Mikäli jokin meni vikaan, saat virheviestin, joka kehottaa sinua lähettämään viestin uudelleen annettujen ohjeiden mukaisesti. Tarkista, että kirjain ja jäsennumerosi ovat oikein, tee korjaukset ja lähetä viesti uudelleen.
  • Viestin lähettäminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan liittymäsopimuksesi mukaisesti.

Jäsenkalenteri on tarkoitettu vain sopimusalajäsenille, eivätkä oppilas- ja eläkeläisjäsenet voi tilata sitä.

Eläkeläisjäsenen Vasama-tilaus

Tekstiviestillä

• Kirjoita tekstiviestiin kirjain A ja jäsennumerosi. Muista välilyönti kirjaimen ja numeron välissä. Esimerkkiviesti: A 12345
  • Mikäli jokin meni vikaan, saat virheviestin, joka kehottaa sinua lähettämään viestin uudelleen annettujen ohjeiden mukaisesti. Tarkista silloin, että kirjain ja jäsennumerosi ovat oikein, tee korjaukset ja lähetä viesti uudelleen.