Järkäle soi SAK:n nuorten aktiivien järjestämänä

Sähköliiton jäsen, osallistu sinäkin SAK:n nuorten aktiivien järjestämään Järkäle-musiikkitapahtumaan! Järkäle striimataan suoraan Lahden ytimestä Möysän Musaklubilta lauantaina 13. helmikuuta. Kuulolla kannattaa olla kello 18 alkaen.

Järkäleessä ääneen pääsevät illan pääartisti Pete Parkkonen, koomikko Tommi Tuominen ja paikallinen metallibändi Fool Overload.

Alun perin tapahtuman piti olla pääsymaksullinen yleisötapahtuma, mutta koronaviruspandemian takia Järkäle järjestetään etäyhteyksin ja se on kaikille avoin. Mukaan voi ilmoittautua osoitteessa www.lyyti.fi/reg/jarkale2021

Ilmoittautuneet saavat striimin linkin sähköpostiin lähempänä tapahtumaa.

Sähköliiton ja muiden SAK:laisten liittojen ammattiosastot voivat halutessaan osallistua tapahtuman kulujen kattamiseen, koska pääsylipputulot jäävät nyt saamatta. Osastot voivat päättää asiasta ja maksaa vapaaehtoisen 50 euron tuen tapahtuman jälkeenkin. Tukijaksi voi ilmoittautua osoitteessa www.lyyti.in/Jarkale21osastot