← Takaisin Sähköliiton sivuille

Close this search box.

Ilmoittautuminen Ikuinen vappu -risteilylle päättyy kuun lopussa

Ilmoittautuminen SAK:n liittojen nuorille tarkoitetulle Ikuinen vappu -risteilylle päättyy toukokuun lopussa. Nyt siis alkaa olla viimeiset ajat varata paikkasi kaksipäiväiseen tapahtumaan, jossa on jo nyt mukana noin 300 matkaajaa.

Helsingistä Tallinnaan matkataan Viking Line XPRS:llä 23.‒24. syyskuuta. Voit valita joko päiväristeilyn tai 23 tunnin risteilyn. Päiväristeilyn hinta on 29 euroa hengeltä, ja siihen sisältyy menomatkan yhteiskuljetus bussilla satamaan ja brunssi. Paluukuljetus tulee tuolloin järjestää itse.

23 tunnin risteilyn hinta on 29‒59 euroa SAK:laisen liiton jäseneltä hyttivalinnan mukaan. Mukaan lähtevien kaverien, jotka eivät ole jäseniä, hinnat ovat muutaman kympin kalliimmat. Hinnat sisältävät meno- ja paluumatkojen yhteiskuljetukset, brunssin, lauantain illallisen ja sunnuntain meriaamiaisen.

Osta paikkasi Matkapoikien sivuilla. Sieltä löydät viikonvaihteen ohjelman ja lisätietoa yhteiskuljetuksista.

Lue seuraavaksi