← Takaisin Sähköliiton sivuille

Close this search box.

Harjoittele vaarojen tunnistamista virtuaalitodellisuudessa työsuojelupäivillämme

virtuaalilasit

Sähköliiton tutut kaksipäiväiset työsuojelupäivät saavat tänä syksynä lisää konkretiaa, kun osallistujilla on mahdollisuus harjoitella vaarojen tunnistamista virtuaalitodellisuudessa VR-lasien avulla.

Työsuojelupäivät järjestetään 30.9.–1.10. Oulussa ja 28.–29.10. Hämeenlinnassa. Tilaisuuksissa on sama sisältö, joten voit valita itsellesi sopivan ajankohdan ja paikkakunnan. Matkakulut korvataan sinua lähimpänä järjestettävän tilaisuuden paikkakunnalle.

Ilmoittautua kannattaa saman tien, sillä virtuaalilaseilla harjoittelemaan otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä, eikä kaikille voida taata harjoittelumahdollisuutta. Virtuaaliharjoituksen aikana opetus jatkuu muille normaalisti. Oulun työsuojelupäiville ilmoittautuminen päättyy 30. elokuuta, Hämeenlinnaan 27. syyskuuta.

Sähköliiton työsuojelupäivät on suunnattu työsuojeluvaltuutetuille ja luottamusmiehille. Perjantaista lauantaihin päivitetään tietoja, opitaan uutta ja verkostoidutaan. Perjantaina perehdytään vaarojen arviointiin osana työpaikan turvallisuuden kehittämistä ja turvallisuusjohtamista, lauantaina on liiton oma päivä, jonka sisältö tarkentuu vielä.

Lisää tietoa ja ilmoittautuminen Oulun päiville täällä ja Hämeenlinnan päiville täällä.

Lue seuraavaksi