Haemme teknistä asiantuntijaa Tampereen keskustoimistolle

Haemme palvelukseemme Tampereen keskustoimistolle teknistä asiantuntijaa, jonka keskeisinä tehtävinä ovat Sähköliiton toimistopalveluihin liittyvät tehtävät.

Tehtävä koostuu muun muassa tiimin kokous- ja tapahtumajärjestelyistä, luottamushenkilörekisterin ylläpidosta, luottamushenkilötiedottamisesta, erilaisten koulutus- ja painomateriaalien tuottamisesta ja päivittämisestä sekä muusta jäsenistölle suunnatusta sähköisestä viestinnästä.

Tehtävä edellyttää molempien kotimaisten kielten hyvää suullista ja kirjallista taitoa sekä englannin kielen taitoa. Lisäksi tehtävä edellyttää hyviä tietoteknisiä taitoja, toimisto-ohjelmien ja rekisterijärjestelmien osaamista.

Eduksi katsomme ammattiyhdistysliikkeen ja järjestötoiminnan tuntemuksen.

Tarjoamme kiinnostavan, itsenäisen ja monipuolisen työn, josta maksetaan Ammattijärjestöjen Työnantajayhdistys ry:n ja Ay-toimihenkilöt ry:n välisen toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukainen palkka työsuhde-etuineen.

Valittavan henkilön tulee ottaa tehtävä vastaan viimeistään elokuun alussa.

Vapaamuotoiset hakemukset, joita ei palauteta, pyydämme toimittamaan Sähköliittoon 23.5.2022 klo 16.00 mennessä osoitteella Sähköalojen ammattiliitto ry Maarit Mattila, PL 747, 33101 Tampere (kuoreen merkintä Tekninen asiantuntija) tai sähköpostilla maarit.mattila@sahkoliitto.fi.