Haemme palvelukseemme työehtoasiantuntijaa

Työehtoasiantuntijan tehtävänä on ensisijaisesti hoitaa energia-, ICT- ja verkostoalan työehtosopimustoimintaa, osallistua tarvittaessa TES-neuvotteluihin ja antaa TES-neuvontaa. Lisäksi tehtävään sisältyvät alan kehittäminen ja kehittämiseen kuuluva kouluttaminen sekä viranomaisyhteydet.

Tehtävään valittavalta odotamme työehtosopimustoiminnan, työlainsäädännön sekä energia-, ICT- ja verkostoalan tuntemusta, sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa sekä yhteistyökykyä. Eduksi katsomme ay-liikkeen luottamustehtävissä toimimisen ja työehtosopimusneuvottelukokemuksen. Tehtävä edellyttää matkustamista.

Tarjoamme kiinnostavan, itsenäisen ja monipuolisen työn, josta maksetaan Ammattijärjestöjen Työnantajayhdistys ry:n ja Ay-toimihenkilöt ry:n välisen toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukainen palkka työsuhde-etuineen.

Vapaamuotoiset hakemukset, joita ei palauteta, pyydämme toimittamaan Sähköliittoon 12.2.2021 klo 16.00 mennessä osoitteella: Sähköliitto, Hannu Luukkonen, PL 747, 33101 Tampere (kuoreen merkintä Työehtoasiantuntija) tai sähköpostilla hannu.luukkonen@sahkoliitto.fi.

Valittavan henkilön tulee ottaa tehtävä vastaan viimeistään toukokuun alussa tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja työehtoasiantuntijan tehtävästä antaa:

Hannu Luukkonen, varapuheenjohtaja

Sähköalojen ammattiliitto ry