Haemme palvelukseemme teknistä asiantuntijaa

Haemme Tampereelle Sähköliiton keskustoimistoon teknistä asiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Teknisen asiantuntijan tehtäviin kuuluvat mm.

• kokous- ja tapahtumajärjestelyt
  • luottamushenkilörekisterin ylläpito
  • luottamushenkilötiedottamiseen sekä muuhun jäsenistölle suunnattuun sähköiseen viestintään osallistuminen
  • koulutus- ja painomateriaalin tuottaminen ja päivittäminen

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa kokemusta ja/tai koulutusta sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn, aloitteellisuutta ja yhteistyökykyä. Tehtävä edellyttää molempien kotimaisten kielten hyvää suullista ja kirjallista taitoa, englannin kielen taitoa sekä tietoteknisten ja sähköisten ohjelmien hyvää hallintaa.

Eduksi katsomme ammattiyhdistysliikkeen ja järjestötoiminnan tuntemuksen.

Tarjoamme mielenkiintoisen, itsenäisen ja monipuolisen työn, josta maksetaan Ammattijärjestöjen Työnantajayhdistys ry:n ja Ay-toimihenkilöt ry:n välisen toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukainen palkka työsuhde-etuineen.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen pyydämme toimittamaan Sähköliittoon 24.8.2022 klo 16.00 mennessä osoitteeseen maarit.mattila@sahkoliitto.fi.