Haemme palvelukseemme talouspäällikköä

Haemme palvelukseen oma-aloitteista ja yhteistyökykyistä talousosaajaa, jonka tehtävänä on mm. vastata liiton talouden hoitamisesta sekä kiinteistö- ja sijoitustoiminnasta.

Tehtävään valittavalta edellytetään kykyä vastata taloushallinnosta kustannustehokkaasti, kokemusta kirjanpidon tehtävistä, sijoitustoiminnasta, palkkahallinnosta, tilinpäätös- ja talousarvioprosesseista, vahvoja taloussuunnittelun ja -raportoinnin taitoja, taloushallinnon tietojärjestelmien tuntemista ja hyviä it-taitoja sekä kokemusta esimiestyöstä. Edellytämme tehtävään valittavalta soveltuvaa korkeakoulututkintoa.

Tarjoamme tehtävään valittavalle henkilölle kiinnostavan, itsenäisen ja monipuolisen työn, josta maksetaan kilpailukykyinen palkka työsuhde-etuineen. Eduksi katsomme ay-liikkeen tuntemuksen. Tehtävä edellyttää matkustamista.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen pyydämme toimittamaan Sähköliittoon 21.5.2021 klo 16.00 mennessä osoitteella: Sähköliitto, Hannu Luukkonen, PL 747, 33101 TAMPERE (kuoreen merkintä ”Talouspäällikkö”) tai sähköpostilla hannu.luukkonen@sahkoliitto.fi Hakemuksia ei palauteta. Valittavan henkilön tulee ottaa tehtävä vastaan viimeistään elokuun alussa tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja talouspäällikön tehtävästä antaa:

Hannu Luukkonen, varapuheenjohtaja

Sähköalojen ammattiliitto ry