Haemme palvelukseemme koulutusvastaavaa

Haemme koulutusvastaavaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Koulutusvastaavana vastaat Sähköliiton koulutustoiminnan kokonaisuudesta. Tehtävässä pääset laajasti vaikuttamaan liiton koulutusrakenteen uudistamiseen, kehittämiseen ja toteuttamiseen. Koulutusvastaavana seuraat myös yhteiskunnallisia trendejä ja työmarkkinatoiminnan muutosta. Pystyt huomioimaan muutokset koulutuksen sisällöissä ja rakentamaan ajankohtaisia ja kiinnostavia koulutuskokonaisuuksia.

Koulutusvastaavan tehtävään kuuluvat muun muassa

• osaamisperusteisen koulutuksen suunnittelu ja toteutus
  • verkkokoulutuksen suunnittelu ja toteuttaminen
  • koulutukseen liittyvä sidosryhmäyhteistyö
  • ammatillisen kehittymiseen liittyvät jäsenpalvelut

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa kokemusta ja koulutusta. Lisäksi odotamme kykyä itsenäiseen työskentelyyn, aloitteellisuutta ja yhteistyökykyä.

Eduksi katsomme kasvatusalan koulutuksen, pedagogisen pätevyyden sekä ammattiyhdistysliikkeen ja järjestötoiminnan tuntemuksen. Molempien kotimaisten kielten sekä englannin kielen hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen luetaan myös eduksi.

Sähköliiton ja sen ammattiosastojen koulutus on pääosin osa vapaan sivistystyön kokonaisuutta. Teemme koulutusyhteistyötä vapaan sivistystyön järjestäjätahojen kuten kansanopistojen ja sivistysjärjestöjen ylläpitämien opintokeskusten kanssa.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen pyydämme toimittamaan Sähköliittoon 16.9.2022 klo 16.00 mennessä osoitteeseen maarit.mattila@sahkoliitto.fi