Haemme palvelukseemme alueasiantuntijoita

Haemme palvelukseemme kahta oma-aloitteista ja yhteistyökykyistä alueasiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Varsinais-Suomen ja Keski-Suomen/Savo-Karjalan alueille. Tehtävät alkavat osasto- ja aluetoiminnan uudelleenorganisointihankkeen kokeiluissa Varsinais-Suomessa ja Keski-Suomessa/Savo-Karjalassa. Nämä hankkeet ovat määräaikaisia ja kestoltaan kolmivuotisia. Jos toimintamalli ei jatku, valittavat henkilöt työllistyvät muihin tehtäviin Sähköliitossa.

Alueasiantuntijan tehtävänä on mm. vahvistaa osastojen toimintamahdollisuuksia, mahdollistaa osastojen yhteistoiminta ja yhteinen tekeminen sekä luoda puitteet liiton ja osastojen edunvalvontatyön tiivistymiselle.

Tehtävään valittavilta odotamme osastotoiminnan, järjestötoiminnan, työehtosopimustoiminnan ja työlainsäädännön tuntemusta, sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa sekä oma-aloitteisuutta ja yhteistyökykyä. Eduksi katsomme ay-liikkeessä osasto- ja luottamustehtävissä toimimisen. Tehtävä edellyttää matkustamista.

Tarjoamme kiinnostavan, itsenäisen ja monipuolisen työn, josta maksetaan Ammattijärjestöjen Työnantajayhdistys ry:n ja Ay-toimihenkilöt ry:n välisen toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukainen palkka työsuhde-etuineen.

Vapaamuotoiset hakemukset, joita ei palauteta, pyydämme toimittamaan Sähköliittoon 4.7.2021 klo 16.00 mennessä osoitteella Sähköliitto, Hannu Luukkonen, PL 747, 33101 TAMPERE ((kuoreen merkintä Alueasiantuntija) tai sähköpostilla hannu.luukkonen@sahkoliitto.fi

Valittavien henkilöiden tulee ottaa tehtävä vastaan viimeistään lokakuun alussa tai sopimuksen mukaan. Ilmoita hakemuksessa, kumpaan alueelliseen tehtävään olet hakemassa.

Lisätietoja alueasiantuntijan tehtävästä antavat:

varapuheenjohtaja Hannu Luukkonen puh. 050 68 295

vastaava järjestöasiantuntija Reijo Salmi puh. 050 67 591