Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Mediakriittinen lukutaito (yleinen), Tampere

27.5. - 28.5.

Kurssin järjestää Kiljavan opisto ja se on yhteinen kaikille liitoille.

Kurssi on tarkoitettu ammattiyhdistysliikkeen aktiiveille, varsinkin puheenjohtajille ja viestinnästä vastaaville.

Kurssilla tutustutaan valeuutisiin ja trollaukseen. Lisäksi opiskellaan oikean uutistoiminnan periaatteet, harjoitellaan eri viestintätilanteita sekä some-viestinnän periaatteita.

Työnantaja maksaa palkan/ansionmenetyskorvauksen (työehtosopimuksen mukaan) kurssin ajalta sekä ateriakorvauksen opistolle, tai liitto maksaa kurssilaiselle opintostipendin. Liitto maksaa kurssimaksun, johon sisältyy majoitus (2 hh), opetus ja jaettava materiaali sekä matkakulut, vain mikäli niitä syntyy, julkisten kulkuneuvojen taksojen mukaan tai omaa autoa käytettäessä vain auton kuljettajalle 0,285 €/km.

Tarvittaessa voit majoittua jo edellisenä päivänä; siitä sinun tulee ilmoittaa etukäteen Kiljavan opistolle. Sähköliitto maksaa majoituksesi.

Lisätietoja kurssille hakemisesta ja hakemuslomake löytyy täältä.

Tiedot

Alkaa:
27.5.
Loppuu:
28.5.
Tapahtumaluokka:
Tapahtuma tagia:

Kiljavan opisto

Voionmaan opisto, Tampere
Tietopinni, Kanslerinrinne 1
Tampere, 33100

By loading the map, you agree to Google's privacy policy.
Learn more

Load map