Eläkeläisjäsen, nyt voit tilata Vasaman sähköisessä palvelussamme

Eläkeläisjäsen, unohditko tilata Sähköliiton Vasama-jäsenlehden viime vuoden lopulla, kun tekstaritilauskanava oli auki? Nyt pystyt paikkaamaan unohduksen, sillä sähköiseen asiointipalveluumme on tehty painike, jolla tilaaminen onnistuu missä vaiheessa vuotta tahansa.

Löydät Tilaa Vasama -painikkeen omalta etusivultasi kirjauduttuasi sähköiseen asiointiin. Jos et ole aiemmin kirjautunut, ohjeet löytyvät linkkinä heti palvelun etusivulta.

Kun klikkaat Tilaa Vasama -painiketta, palvelu näyttää tilauspäivän ja tekstin Tilauksesi on voimassa. Näiden alla on Peru tilaus -painike, jos myöhemmin muutat mielesi. Tilaus on maksuton, ja se on voimassa vuoden loppuun.

Vasama ilmestyy tänä vuonna kahdeksan kertaa. Jos teet tilauksen lähellä lehden aineistopäivää, joka on noin kymmenen päivää ennen ilmestymistä, tilauksesi ei ehkä ehdi juuri tulevan lehden postituksiin mukaan vaan saat vasta seuraavan lehden. Vasaman ilmestymispäivät ovat 28.1., 25.2., 1.4., 27.5., 19.8., 30.9., 25.11. ja 23.12.

Pääset lukemaan Vasamaa sekä pdf-muodossa että digilehtenä myös nettisivujemme Vasama-osiossa. Sieltä löydät lisäksi lehden aikaisempia vuosikertoja.