Ehdota Vuoden luottamushenkilöä 2021

Sähköliiton Vuoden luottamushenkilö valitaan jälleen keväällä 2021. Jäsenet, osastot ja työhuonekunnat, nyt on aika esittää omaa ehdokastanne. Ehdotuksen voi tehdä nettilomakkeella, joka löytyy linkkiä klikkaamalla tai menemällä Sähköliitto.fin etusivun Liiton muut verkkopalvelut -alasvetovalikkoon ja valitsemalla sieltä Ehdota Vuoden luottamushenkilöä.

Muista myös perustella ehdotuksesi. Lomake kysyy muun muassa ehdokkaan aktiivisuudesta, yhteistoiminnasta työnantajan kanssa sekä henkilöstä ihmisenä.

Ehdotuksen voi tehdä myös Sähköliiton WhatsApp-numeroon puh. 050 470 7167 kirjoitettuna tai ääniviestinä tai vaikkapa videona, kunhan asia käy siitä selväksi. Alla liitteenä olevalla lomakkeella ehdotuksen voi tehdä kirjallisesti. Täytä se huolellisesti, tulosta ja lähetä osoitteella Sähköliitto/Kaisa Järvensivu, PL 747, 33101 Tampere. Voit myös skannata täytetyn lomakkeen ja lähettää sähköpostin liitteenä osoitteeseen kaisa.jarvensivu@sahkoliitto.fi

Ehdotukset tulee jättää tämän vuoden loppuun mennessä.

Finaali on kolmen kauppa

Vuoden luottamushenkilön valinnalla Sähköliitto haluaa tuoda esiin luottamushenkilön merkitystä kaikenkokoisissa työyhteisöissä. Ehdokkaasi voi olla Sähköliittoon kuuluva pääluottamusmies, luottamusmies, työosaston luottamusmies, yhdyshenkilö, työsuojeluvaltuutettu tai työsuojeluasiamies.

Edelliseksi Vuoden luottamushenkilöksi äänestettiin Paikallis-Sähkö Oy:n pääluottamusmies Janne Heikkinen Kajaanista keväällä 2019. Häntä ehdottaneet kiittivät ehdokastaan hyväksi ja luotettavaksi neuvottelijaksi, aktiiviseksi, avoimeksi ja innokkaaksi.

Sähköliiton jäsenpalveluasiain johtokunta käsittelee ehdotukset nimettöminä vuodenvaihteen jälkeen ja valitsee kolme jatkoon. Lopullisen valinnan tekevät kevään luottamushenkilöseminaarin osallistujat. Vuoden luottamushenkilö 2021 palkitaan 500 euron matkalahjakortilla.