Ehdota Vuoden luottamushenkilöä 2019

Sähköliiton Vuoden luottamushenkilö valitaan keväällä 2019 kolmannen kerran. Nyt onkin aika esittää omaa ehdokastasi tämän vuoden loppuun mennessä! Ehdokkaasi voi olla Sähköliittoon kuuluva pääluottamusmies, luottamusmies, työosaston luottamusmies, yhteyshenkilö, työsuojeluvaltuutettu tai työsuojeluasiamies.

Ehdotuksesi Vuoden luottamushenkilöksi voit tehdä joko nettilomakkeella tai WhatsApp-viestillä. Lomakkeeseen pääset myös Sähköliiton nettisivuilta Liiton muut verkkopalvelut -alasvetovalikosta. Klikkaa linkkiä Ehdota Vuoden luottamushenkilöä ja täytä avautuva lomake huolellisesti.

WhatsApp-viesti on aivan uusi tapa ehdottaa Vuoden luottamushenkilöä. Kirjoita viesti tai nauhoita ääniviesti tai tee video ja lähetä se WhatsApp-viestinä numeroon 050 470 7167. Muista viestissäsi ainakin perusasiat: ehdokkaasi nimi, luottamustehtävä ja työpaikka, perustelut sekä omat yhteystietosi.

Esityksiä Vuoden luottamushenkilöksi voivat tehdä ammattiosastot, työhuonekunnat ja Sähköliiton jäsenet. Jäsenpalveluasiain johtokunta käsittelee ehdotukset nimettöminä ja valitsee kolme finalistia, joista tehdään juttu Vasama-lehteen, liiton kotisivuille ja Facebookiin.

Vuoden luottamushenkilön valitsevat kevään luottamushenkilöseminaariin osallistujat toukokuun alussa. Valittu palkitaan 500 euron matkalahjakortilla.