Aikaiset ilmoittautujat erikoishinnoin osastojen säbäturnaukseen

salibandypallo

Mitä aikaisemmassa vaiheessa osastonne ilmoittautuu Sähköliiton ammattiosastojen väliseen salibandyturnaukseen, sitä edullisempi on joukkueenne osallistumismaksu. Järjestyksessä jo seitsemäs turnaus pelataan 29. huhtikuuta Hi5 Arenassa Järvenpäässä. Kun joukkue ilmoittautuu mukaan 27. tammikuuta mennessä, maksu on 125 euroa, myöhemmin 150 euroa.

Pitkänmatkalaisille majoittujillekin on early bird -hinnat Hotelli Soinnussa Järvenpäässä 28.‒30.4. huhtikuuta:

• 105 €/2hh/yö (kun varaat 27.1. mennessä)
  • 95 €/1hh/yö (kun varaat 27.1. mennessä)
  • 120 €/2hh/yö (27.1. jälkeen)
  • 110 €/1hh/yö (27.1. jälkeen)

Hinnat sisältävät alv:n, aamiaisen, paikoituksen ja WiFin. Varaukset tulee tehdä suoraan hotelliin sähköpostitse osoitteeseen info@hotellisointu.fi tai puhelimitse 010 2007 302. Mainitse varausta tehdessäsi salibandyturnaus.

Ilmoittautumiset ja kysymykset ottaa vastaan Janne Aalto aallonjanne@gmail.com. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 31. maaliskuuta.

Turnauksen järjestelyistä vastaa Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry