3,5 viikkoa aikaa ilmoittautua säbäturnaukseen

salibandypallo

Sähköliiton osastojen väliseen säbäturnaukseen ilmoittautumisen määräaika lähenee! Joukkueet tulee ilmoittaa ja osallistumismaksu maksaa 30. elokuuta mennessä. Ilmoittautumisia ottaa vastaan Anssi Salminen, puh. 040 966 6142 tai salminen.anssi@hotmail.com. 200 euron osallistumismaksu per joukkue maksetaan järjestelyistä vastaavan Lahden osaston tilille FI48 5542 7140 0229 13. Kirjoita maksun saajaksi Lahden Sähköalantyöntekijät ry ja viitteeksi osastonne nimi. Maksuun sisältyy lounas hallilla.

Järjestyksessä jo viides osastojen välinen säbäturnaus käydään Lahden Energiahallissa lauantaina 21. syyskuuta. Voittajajoukkue saa kiinnityksen vakuutusyhtiö Turvan lahjoittamaan palkintopokaaliin, johon Raahen osastolla on jo kaksi kiinnitystä menneiltä vuosilta. Pokaalin saa omakseen kolme voittoa kahminut Sähköliiton ammattiosasto.

Osastojen tulee saada kasaan joukkue, jossa on vähintään yksi maalivahti ja viisi kenttäpelaajaa. Pienet osastot voivat yhdistyä yhdeksi joukkueeksi.

Säbäturnaus alkaa kello 10 ja päättyy noin kello 18. Turnausta isännöi Sähköliitto, jonka järjestövakuutus kattaa pelit.