11 joukkuetta kilpailee liiton säbämestaruudesta 29. huhtikuuta Järvenpäässä

salibandypallo

Sähköliiton seitsemäs salibandymestaruus ratkeaa vapun aatonaattona, lauantaina 29. huhtikuuta Järvenpäässä. Voitosta kilpailee 11 osastojen joukkuetta: Helsinki, Hyvinkää, Järvenpää, Kouvola‒Kuusankoski United, Lahti, Loviisa, Oulu, Porvoo, Sähköliiton toimisto, Vammala ja Varkaus.

Turnauksen alkusarjoja pelataan HI5 Arenassa ja Järvenpään uimahallin liikuntasalissa, sijoitusottelut ensiksi mainitussa. Turnaus alkaa kello 9, kun isäntäjoukkue Järvenpää kohtaa Hyvinkään HI5 Arenassa. Loppuottelu alkaa kello 20 samassa paikassa.

Mikäli mielit katsomaan pelejä ja kannustamaan omaa osastoasi, suunnista osoitteeseen Seutulantie 17, Järvenpää. Kumpikin ottelupaikka sijaitsee siellä. HI5:ssä pelattavia otteluita pääset seuraamaan myös live-lähetyksenä YouTubessa HI5 Arenan omalla kanavalla.

Turnauksen voittajajoukkue saa haltuunsa vakuutusyhtiö Turvan lahjoittaman palkintopokaalin, joka siirtyy lopulta sen osaston omaisuudeksi, joka voittaa turnauksen kolmesti. Tähän mennessä kaksi kiinnitystä pokaaliin ovat pelanneet Lahden Sähköalantyöntekijät ry ja Raahen Sähkömiehet ry. Ensiksi mainittu on mukana myös tänä vuonna.