10 euron alennuksella Työväen Musiikkitapahtumaan

Kuuluuko kesäsuunnitelmiisi Työväen Musiikkitapahtuma Valkeakoskella? Muista ottaa Sähköliiton jäsenkorttisi mukaan, sillä se tuo sinulle kymmenen euron alennuksen rannekkeesta.

Torstaista sunnuntaihin 26.–29. heinäkuuta kestävän tapahtuman nelipäiväisen tapahtumarannekkeen normaaliennakkohinta on 75 euroa, josta siis lähtee kymppi pois jäsenkortillasi. Päivärannekkeiden normaalit ennakkohinnat ovat 35 (torstai), 40 (perjantai) ja 45 (lauantai) euroa. Ennakkohinnat ovat voimassa 16. heinäkuuta saakka. Sähköliiton jäsenkortilla saa yhden rannekkeen.

Tapahtuman sivuilta löydät sähköliittolaisten oman linkin, jolla saat kymmenen euron alennuksen rannekkeesta.

Työväen Musiikkitapahtumaa vietetään tänä vuonna jo 47. kerran. Nimekkäisiin esiintyjiin kuuluvat muun muassa Apulanta, Juha Tapio, Olavi Uusivirta ja Scandinavian Music Group.

Tapahtuman tämänvuotinen erikoisuus on Häät tehtaan valoissa, aivan oikean vihkiparin hääjuhlat! Päälavalle nousee pari Kangasalta: Tiia Silvennoinen ja Joonas Salonen.

Lue lisää Työväen Musiikkitapahtumasta ja juttu Häät tehtaan valoissa -parista