SUOSITTELE!

Kampanja jatkuu!

Suosittele ja värvää, saat lahjakortin

Sähköliiton viime vuonna alkanut Värvää työkaverikin liittoon -kampanja jatkuu myös vuonna 2017! Suosittele ja värvää -toimintamalli osoittautui niin toimivaksi ratkaisuksi, että sitä päätettiin jatkaa vuodella.

Värväyskampanjan idea on, että jäsenet suosittelevat liiton jäsenyyttä työkavereilleen ja heidät palkitaan jokaisesta tätä kautta liittyneestä uudesta sopimusalajäsenestä. Kaiken lisäksi myös uusilla jäsenillä on mahdollisuus voittaa mukava palkinto.

Suosittelija eli värvääjä saa S-ryhmän 20 euron lahjakortin, kun uusi jäsen täyttää sähköiseen liittymislomakkeeseen jäsenyyden suosittelijan nimen ja syntymäajan tai jäsennumeron. Uuden jäsenen välitön palkinto on se, että hänen edunvalvontansa ja työttömyysturvansa on hoidettu parhaalle tolalle. Tavarapalkinnon saaminen vaatii hieman onnea, sillä Sähköliitto arpoo neljästi vuodessa uusien liittyneiden jäsenten kesken tablettitietokoneen. Kun jäsenmaksu on hoidettu, on mukana arvonnassa.

Liittymislomakkeen voi täyttää sähköisesti tai tulostaa sen paperille ja lähettää liittoon.

Värväyskampanja ei koske oppilasjäseneksi liittyviä. Mutta sähköalan opiskelijakin voi upgreidata oppilasjäsenyytensä varsinaiseksi jäsenyydeksi, jos hän työskentelee opiskelun ohella: tekee osa-aikatyötä tai on kesätyössä tai palkallisessa harjoittelussa. Työn ei tarvitse olla sähköalan työtä, ja varsinaisena jäsenenä opiskelija saa kaikki jäsenedut ja kartuttaa ansiopäivärahan edellyttämää työssäoloehtoa.

*Kampanja ei koske oppilasjäseneksi liittyviä.

JOKO HANKIT OMAN LAHJAKORTTISI? Voit käyttää värväämisessä myös Vasamasta löytyvää lomaketta. Lahjakortti lähetetään sinulle Sähköliiton toimistolta liittymisilmoituksen saapumisajankohtaa seuraavan kuukauden alkupuolella.