Osastot toimivat

Toimita osastosi ilmoitus lomakkeella:
Ilmoita tapahtumasta

24.8.2017 ilmestyvään Vasamaan tulevat osastojen ilmoitukset pyydämme toimittamaan maanantaihin 14.8.2017 kello 15.00 mennessä. Tällä välin päivitämme saapuneita ilmoituksia liiton kotisivuille. Leppoisaa, sopivasti toiminnantäyteistä kesää!

Katso tältä sivulta, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry
Ensilässä su 12.3. pidettyjen pilkkikilpailujen tulokset:
Yleinen: Kandell Timo 7,350 kg, Huhtakallio Pentti 6,450 kg, Mansikkamäki Antti 5,100 kg, Koivuluoto Martti 4,480 kg, Lehtomäki Veikko 3,800 kg, Toivonen Seppo 2,700 kg, Leppänen Taisto 1,900 kg, Lahtinen Jorma 1,384 kg, Laurila Timo 1,000 kg, Näräkkä Ari 0,899 kg, Peltoniemi Pekka 0,833 kg, Näräkkä Jari 0,740 kg, Koski Reijo 0,204 kg.
Nuoret: Forsström Matias 0,114 kg
Isoin kala: Laurila Timo 0,164 kg.

---
Onkikilpailut 22.8.2017 Ensilässä. Morjesta vaan kaikille onkimisesta innostuneille! Pistetään taas onkipelit kuntoon, kaikki muutkin härpäkkeet reppuun ja kohti Ensilän rantaa. Tavataan saunalla klo 17. Kilpailuaika päätetään lähtöhuminoissa. Hyvää kesää kaikille lukijoille. ‒ Vapaa-ajan jaosto

015 Imatran Sähköalan Ammattiosasto ry
Osasto järjestää jäsenilleen karting-tapahtuman ma 29.5 Saarlammen radalla. Merkkaa päivä kalenteriisi ja tule ajamaan kartingia ja tapaamaan muita sähköalan tekijöitä! Paikan päällä grillimakkaraa ja ajojen jälkeen mahdollisuus käydä saunassa. Parhaat kootaan finaaliin, joka ajetaan to 1.6! Ilmoittaudu näin: lähetä nimesi ja puhelinnumerosi sähköpostiin mika.holsti(at)issoy.fi Tarkemmat tiedot tapahtumasta nettisivuillamme www.ammattiosasto015.fi.

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry
Riemukas kesäretki Saarenmaalle Viroon 18.‒20.8.2017. Bussi ajaa reittiä: klo 7.00 Hämeenlinna Wetterhoff, 7.30 Turenki, la-asema , 8.00 Tervakoski, la-asema, 8.15 Riihimäki ABC, 10.30 lähtö Megastarilla. Bussiin voi nousta matkaltakin, kun vain ilmoittaa ennakkoon! Lähde tutustumaan luonnonkauniiseen Saarenmaan saareen. Suoraan hotellista voi varata hoitoja ja hemmottelua. Opastetulla kiertoajelulla nähdään Saarenmaan kaunista luontoa ja saaren nähtävyyksiä. Ilm. pikaisesti, lisäpaikkoja ei saa. Shoppailuaikaa Kuressaaressa ja paluumatkalla Tallinnassa. Retkelle pitää ilmoittautua 1.7. mennessä ja omavastuuosuus 195 €/hlö maksaa 1.7. mennessä osaston tilille FI39 5680 0020 1979 80 viitenumerolla 8400. Matkan kaikki ruokailut tarjoaa osasto. Lisätiedot ja ilm. rauno.vuorinen@ssab.com tai puh. 040 522 3628. Jäsenet aveceineen tervetulleita mukaan!
Osasto on tehnyt Aulangon kylpylän kanssa yhteistyösopimuksen vuodeksi 2017. Aulanko tarjoaa jäsenillemme perheineen kylpylälippuja hintaan 10 €/aikuinen ja 6 €/lapsi. Edun max henkilömäärä kerralla 5 hlöä. Tunnistautuminen tapahtuu Sähköliiton jäsenkortilla. Katso ilmoituksia myös www.hameenlinnansahkotyontekijat.fi

025 Loviisan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry
Osasto järjestää jäsenille perheineen retken Helsinkiin Linnanmäelle ja Korkeasaareen la 17.6.2017. Linnanmäelle omavastuun osuus on 10 €/hlö, sisältäen bussikuljetuksen ja rannekkeen. Korkeasaareen omavastuun osuus 10 €/hlö, sisältäen bussikuljetuksen, sisäänpääsyn ja lounaan. Bussin tarkempi aikataulu ja reitti ilmoitetaan lähtijöille ilmoittautumisen päätyttyä. Ilmoittautuminen alkaa 27.4. Perilläoloaika on noin 5 t. Mukaan mahtuu 60 henkilöä. Ilmoittautumiset 26.5. mennessä loviisan.osasto25(at)gmail.com (mieluiten e-mail) tai puh. 010 455 3154 Markus Backman.

036 Kuopion Sähköalantyöntekijät ry
Osasto järjestää jäsenille yhteistyössä kaapelivalmistaja Prysmianin kanssa CPR-rakennustuoteasetuskoulutuksen ja vierailun Ouluun Prysmianin kaapelitehtaalle 26.–27.8.2017 (la– su). Paikkoja rajoitetusti. Suunniteltu bussikuljetus Suonenjoki– Kuopio– Siilinjärvi– Iisalmi– Oulu (ja takaisin). Majoitus- ja kuljetussyiden takia sitovat ilm. 25.7 mennessä. Lisätiedot 044 553 9871/Ilpo.

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry
Tulevat kokoukset vuonna 2017: to 1.6. klo 18 Sibeliusbulevardi 36, Raksan toimisto.Myös ilmoittautumiset Riian-risteilyllle. Tervetuloa kaikki jäsenet, uudet ja vanhat!

058 Joensuun Sähköalantyöntekijät ry
Osasto juhlistaa 60. toimintavuottaan syyskuussa. Kutsumme kaikki jäsenet juhlimaan
Teatteriravintolaan la 9.9.2017 klo 15. Luvassa ohjelmaa, puheita, historiaa ja tietenkin
tarjoilua. Ennakkoilmoittautuminen 27.8.2017 mennessä Kari Heinonen puh. 050 454 7319 tai Osmo Valjus puh. 050 383 5162. Tervetuloa! ‒ Hallitus

065 Iisalmen Sähköalantyöntekijät ry
Ammattiosastosi haluaa tukea jäseniään kesän paikallisissa tapahtumissa. Avustus max 37 €/jäsen. Toimita kuitti rahastonhoitaja Hannu Tuoviselle, Kirkonsalmentie 1 as 13, 74120 Iisalmi tai pdf-valokopio sähköpostiin hannuetuovinen(at)gmail.com. Muista ilmoittaa nimesi ja IBAN-tilinumerosi. Tilaa lippusi ennakkoon ja säästä! Etsi tapahtuma osoitteesta www.lipputoimisto.fi suluissa olevalla hakusanalla. Oluset Luuniemellä (Oluset) 1/pv ennakkolippu 30 €. Runnirock Luuniemellä (Runnirock) 1/pv lippu 35 €. Tuntematon sotilas Teatteri Koljonvirrassa (Koljonvirtateatteri) norm. hinta 27 €. Kiuruveden Iskelmäviikko (Iskelmäviikko) ennakkohinta pe/la iltalippu 37 €. Tai käytä etusi kuntoiluun! Esim. Iisalmen uimahallilla kuukausikortit/kuntosali aikuinen 55 €, sarjakortit/yhteishinta korttimaksu 5 €, aikuinen 5 krt 32 €.

077 Savonlinnan ja Lähiympäristön Sähkömiehet ry
Toukokuun kuukausikokous pe 26.5.2017 klo 18 Lajunhelmi-huvilalla, Rantasalmentie 3463, Rantasalmi as. Asioina ajankohtaiset asiat. Kokouksen jälkeen sauna ja iltapala. Omat pyyhkeet mukaan.

136 Hämeen sähkömiehet ry
Osasto on varannut lippuja Valkeakosken kesäteatterin Badding ‒ Paratiisi -näytökseen la 12.8.2017 klo 14. Lippuja voi varata numerosta 040 552 6190/Olavi Mattila tai sähköpostitse olavi.mattila(at)pp.inet.fi. Tervetuloa!

161 Energia-alan työntekijät ry
Hallitus on kokouksessaan päättänyt myöntää lomatukea osaston jäsenille Sähköliiton lomapaikkaan Kaarniemeen. Osasto maksaa kuittia vastaan ensimmäisestä vrk:sta 40 € huoneen/mökin hinnasta, seuraavista öistä 25 % hinnasta. Kuitti tulee toimittaa taloudenhoitajalle, joka tilittää maksun. Teltta- ja vaunupaikat maksetaan kokonaisuudessaan 100 € asti. Sähkön käyttöä ei korvata. Max 100 €/jäsen/vuosi. Vuosibudjetti 1000 € /vuosi. – Hallitus

Päivitetty 15.5.2017