Osastot toimivat

Toimita osastosi ilmoitus lomakkeella:
Ilmoita tapahtumasta

26.5.2017 ilmestyvään Vasamaan tulevat osastojen ilmoitukset pyydämme toimittamaan maanantaihin 15.5.2017 kello 15.00 mennessä.

Katso tältä sivulta, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

003 Muhoksen Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 27.4.2017 klo 16 Muhoksella Leppiniemen Seurantalon ruokalassa. Käsitellään sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Osaston jäsenet tervetuloa. – Hallitus

015 Imatran Sähköalan Ammattiosasto ry

Osasto järjestää jäsenilleen karting-tapahtuman ma 29.5 Saarlammen radalla. Merkkaa päivä kalenteriisi ja tule ajamaan kartingia ja tapaamaan muita sähköalan tekijöitä! Paikan päällä grillimakkaraa ja ajojen jälkeen mahdollisuus käydä saunassa. Parhaat kootaan finaaliin, joka ajetaan to 1.6! Ilmoittaudu näin : lähetä nimesi ja puhelinnumerosi sähköpostiin mika.holsti(at)issoy.fi Tarkemmat tiedot tapahtumasta nettisivuillamme www.ammattiosasto015.fi.

016 Haminan Sähköosasto ry

Kesäretki Pärnuun Viroon 6.‒9.7.2017. Sitovat ilmoittautumiset Ylermi Suvirannalle 30.4.2017 mennessä. Tervetuloa. ‒ Hallitus

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry

Pöytälätkäkilpailut pe 5.5.2017 klo 16 alkaen Vanajan parvella osoitteessa Vanajantie 10, hissillä viidenteen kerrokseen. Pöytälätkän lisäksi voimme seurata peliä Suomi‒Valko-Venäjä klo 16.15 alkaen. Jäsenet tervetuloa hienon jääkiekkotunnelman pariin ison screenin ääreen! Ruokaa, juomaa ja sauna tarjolla! Lisätiedot ja ilmoittautumiset tarjoiluiden riittävyyden takaamiseksi HETI: rauno.vuorinen(at)ssab.com tai tekstarilla 040 522 3628.
Riemukas kesäretki Saarenmaalle Viroon 18.‒20.8.2017. Bussi ajaa reittiä: klo 7.00 Hämeenlinna Wetterhoff, 7.30 Turenki, la-asema , 8.00 Tervakoski, la-asema, 8.15 Riihimäki ABC,  10.30 lähtö Megastarilla. Bussiin voi nousta matkaltakin, kun vain ilmoittaa ennakkoon! Lähde tutustumaan luonnonkauniiseen Saarenmaan saareen. Suoraan hotellista voi varata hoitoja ja hemmottelua. Opastetulla kiertoajelulla nähdään Saarenmaan kaunista luontoa ja saaren nähtävyyksiä. Ilm. pikaisesti, lisäpaikkoja ei saa. Shoppailuaikaa Kuressaaressa ja paluumatkalla Tallinnassa. Retkelle pitää ilmoittautua 1.7. mennessä ja omavastuuosuus 195 €/hlö maksaa 1.7. mennessä osaston tilille FI39 5680 0020 1979 80 viitenumerolla 8400. Matkan kaikki ruokailut tarjoaa osasto. Lisätiedot ja ilm. rauno.vuorinen@ssab.com tai puh. 040 522 3628. Jäsenet puolisoineen tervetulleita mukaan!
Osasto on tehnyt Aulangon kylpylän kanssa yhteistyösopimuksen vuodeksi 2017. Aulanko tarjoaa jäsenillemme perheineen kylpylälippuja hintaan 10 €/aikuinen ja 6 €/lapsi. Edun max henkilömäärä kerralla 5 hlöä. Tunnistautuminen tapahtuu Sähköliiton jäsenkortilla.
Katso ilmoituksia myös www.hameenlinnansahkotyontekijat.fi

022 Lappeenrannan Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Pilkkikilpailut pidettiin jo perinteisesti LAP:n kilpailujen yhteydessä. Paikalle oli saapunut 52 innokasta pilkkijää ratkomaan kolmen ammattiosaston mestaruudet.
Tulokset, miehet: 1. Esko Japola 4130 g, 2. Kari Pöllönen 3540 g, 3. Juha Toikka 2080 g, 4. Matti Hämäläinen 1720 g, 5. Ari Henelius 1650 g, 6. Tero Kosunen 1345 g, 7. Matti Hannonen 1260 g, 8. Asko Karppanen 1235 g, 9. Asko Pulli 695 g, 10.Hannu Viljanen 610 g, 11.Olavi Trygg 500 g, 12.Paavo Koukku 400 g, 13.Kari Lautala 350 g, 14. Eino Aaltonen 95 g, 15.Kari Holm 70 g.
Naiset: 1. Ulla Henelius 595 g, 2. Maritta Pulli 585 g, 3. Johanna Holm 45 g.
Nuoret: 1. Eetu Kosunen 395 g, 2. Aapo Kosunen 345 g.

025 Loviisan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

HUOM! Aiemmasta ilmoituksesta poiketen 13.5. vesipuistoretki vaihtuu 20.5.! Osasto järjestää jäsenille perheineen kevätretken vesipuisto Flamingoon la 20.5.2017. Retkeen sisältyy sisäänpääsy vesipuistoon ja linja-autokuljetus. Bussin tarkempi aikataulu ilmoitetaan lähtijöille ilmoitttautumisajan loputtua. Perilläoloaika n. viisi tuntia. Mukaan mahtuu 50 henkilöä. Ilmoittautumiset 5.5.2017 mennessä sähköpostiosoitteeseen loviisan.osasto25(at)gmail.com tai 010 455 3154 (Markus Backman).
Osasto järjestää jäsenille perheineen retken Helsinkiin Linnanmäelle ja Korkeasaareen
la 17.6.2017. Linnanmäelle omavastuun osuus on 10 €/hlö, sisältäen
bussikuljetuksen ja rannekkeen. Korkeasaareen omavastuun osuus 10 €/hlö, sisältäen bussikuljetuksen, sisäänpääsyn ja lounaan. Bussin tarkempi aikataulu ja
reitti ilmoitetaan lähtijöille ilmoittautumisen päätyttyä. Ilmoittautuminen alkaa 27.4.
Perilläoloaika on noin 5 t. Mukaan mahtuu 60 henkilöä. Ilmoittautumiset 26.5. mennessä loviisan.osasto25(at)gmail.com (mieluiten e-mail) tai puh. 010 455 3154 Markus Backman.

029 Kouvolan Sähkötyöntekijäin Osasto ry

Osaston perinteinen laivaristeily 19.‒20.5.2017 Tallinnaan. Mukaan mahtuu 40 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Ilm. 17.4.2017 mennessä sähköpostiin kouvolansahkotyontekijat(at)gmail.com tai puh. 040 809 7029. Risteilyllä pieni omavastuuosuus.

036 Kuopion Sähköalantyöntekijät ry
Osasto järjestää nuorisotapahtuman Pohjois-Savon ammatti- ja aikuisopiston Kuopion 3 lk:n sähköasentajaoppilaille to 18.5.2017 Bowldinerissa alkaen klo 18. Ohjelmassa ammattiosaston tarjoama keilailu ja ruokailu. Lisätiedot: nuorisosihteeri Esa Räsänen 050 544 0113.

039 Tietoliikenne- ja Informaatiotekniikka os. 039 ry

Kevätkokous to 27.4.2017 klo 17.30 alkaen Tikkurilan uimahallin kabinetissa, Tikkurilan urheilupuisto, Läntinen Valkoisenlähteentie 50, 01300 Vantaa. Kabinetti sijaitsee uimahallin kassaa vastapäätä. Vieressä on kahvio, josta saa ennen kokouksen alkua kokouskahvit lisukkeineen ilmoittamalla kahvion kassalle, että osallistuu kokoukseen. Kokouksessa käsitellään ja päätetään osaston sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa kokoukseen! ‒ Hallitus
Eläkeinfo Hotelli Arthurissa, Vuorikatu 19, Helsinki la 13.5.2017 alkaen klo 10. Sinä, joka lähestyt eläkeikää ja haluat tietää uudesta eläkejärjestelmästä, tule kuuntelemaan eläkeneuvojaa Varma-yhtiöstä.Tilaisuus alkaa klo 10 aamukahvilla ja päättyy noin klo 13 alkavaan lounaaseen . Mukaan mahtuu 30 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoitathan osallistumisesta 30.4.2017 mennessä Jukka Johanssonille puh. 050 525 0043 tai sähköpostitse jukka.johansson(at)fi.relacom.com

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry

Tulevat kokoukset vuonna 2017: to 27.4. ja to 1.6. klo 18 Sibeliusbulevardi 36, Raksan toimisto.
Risteily Riikaan 30.7.‒1.8. Ilmoittautumisohjeet huhtikuun jäsenkirjeessä.

046 Harjavallan Sähköalojentyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 27.4.2017 klo 18 Lounasravintola Mailenassa, Harjavallankatu 6, 29200 Harjavalta. Kokouksessa käsitellään sääntöjen sille määräämät ja muut mahdollisesti esille tulevat asiat. Kokouksessa kahvitarjoilu. Tervetuloa! – Hallitus

049 Helsingin Sähköalantyöntekijät ry

Eläkeläisten ja työttömien jaosto järjestää matkan Tervis-kylpylähotelliin Pärnuun 3.‒10.9. Hinta 440 €/hlö, ennakkomaksu 100 € 26.5 mennessä ja loppumaksu 340 € 25.7 mennessä tilille Helsingin Sähköalantyöntekijät ry, Helsingin Seudun Osuuspankki FI36 5780 3820 1228 35,viitenumero 2875. Lähtö su 3.9 klo 10.30 MS Megastar, Helsinki Länsiterminaali, terminaalissa oltava tuntia ennen laivan lähtöä. Tuotekuvaus: laiva- ja bussimatkat, majoitus kahden hengen Superior twin -huoneissa, 15 hoitoa, puolihoito sis. aamiaisen ja päivällisen. Paluu su 10.9, Helsingissä noin 15.30 .Ilm. 13.5 mennessä puh. 040 567 1974. Huom! paikkoja rajoitetusti. Vastuullinen matkanjärjestäjä Ikaalisten Matkatoimisto.

057 Etelä-Pohjanmaan Sähköalantyöntekijäin osasto ry

Keilamestaruuskisat pe 5.5.2017 klo 17 alkaen SQB Centerissä, Urheilupuisto 5, 60100 Seinäjoki. Keilakisan jälkeen ruokailu, sauna ja virvokkeita. Sitovat ilmoittautumiset 28.4.2017 mennessä sähköpostilla osoitteeseen osasto057(at)gmail.com. 25 ensimmäistä mahtuu kisaan mukaan. ‒ Hallitus

059 Lahden Sähköalantyöntekijät ry
Alasenjärvellä 26.3. pidettyjen pilkkikilpailujen tulokset:
Miehet: Ripatti Väinö 4650 g, Hiukka Seppo 1275 g, Leppänen Tuukka 1275 g, Tinnilä Janne 1080 g, Tinnilä Antero 220 g, Snicker Jouko 175 g, Virtanen Tapio 70 g.
Naiset: Ripatti Liisa 3625 g, Wright Aila 240 g, Ilmoniemi Satu 40 g.
Lapset: Tinnilä Otso 150 g, Ilmoniemi Ronja 40 g, Siltasalmi Saana 30 g. ‒ Vapaa-ajan jaosto
60-vuotisjuhlaristeily Tukholmaan 1.‒3.9.2017. Lähtö pe 1.9. klo 14 Marolankadun turistipysäkiltä. Laiva lähtee klo 17. Klo 17.45 kahvi + suolainen, kokoustilat. Klo 18 juhlatilaisuus, kokoustilat. Klo 21 juhlaillallinen Seaportissa. La 2.9. aamiainen omaan tahtiin. Klo 10.30 Ruotsin aikaa bussit keskustaan, paluuaika sovitaan bussissa. Klo 16.45 Ruotsin aikaa laiva lähtee, buffet-illallinen. Su 3.9. aamiainen omaan tahtiin. Klo 9.45 saavutaan Helsinkiin. Paikkoja rajoitetusti jäljellä. Ilm. ja maksu osaston toimistolle päivystysaikana maanantaisin klo 1630‒18.00, puh. 044 051 0859. Maksu 12.6.2017 mennessä. Lisätietoja P. Simola puh. 040 722 8621 tai J. Ilmoniemi puh. 040 5862898. ‒ Juhlatoimikunta

065 Iisalmen Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous ravintola Peltohovissa Kiuruvedellä to 27.4.2017 klo 18. Aloitetaan ruokailulla. Tervetuloa jäsenet!
Ammattiosastosi haluaa tukea jäseniään kesän paikallisissa tapahtumissa. Avustus max 37 €/jäsen. Toimita kuitti rahastonhoitaja Hannu Tuoviselle Kirkonsalmentie 1 as 13, 74120 Iisalmi tai pdf-valokopio sähköpostiin hannuetuovinen(at)gmail.com. Muista ilmoittaa nimesi ja IBAN-tilinumerosi. Tilaa lippusi ennakkoon ja säästä! Etsi tapahtuma osoitteesta www.lipputoimisto.fi suluissa olevalla hakusanalla. Oluset Luuniemellä (Oluset) 1/pvä ennakkolippu 30 €. Runnirock Luuniemellä (Runnirock) 1/pvä lippu 35 €. Tuntematon sotilas Teatteri Koljonvirrassa (Koljonvirtateatteri) norm. hinta 27 €. Kiuruveden Iskelmäviikko (Iskelmäviikko) ennakkohinta pe/la iltalippu 37 €. Tai käytä etusi kuntoiluun! Esim. Iisalmen uimahallilla kuukausikortit/kuntosali aikuinen 55 €, sarjakortit/yhteishinta korttimaksu 5 €, aikuinen 5 krt 32 €.

073 Kurikan Sähköalojen osasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 27.4.2017 klo18 Hotel Kurikassa, Hovikatu 1, Kurikka. Lopuksi ruokailu. Tervetuloa! ‒ Hallitus

091 Lieksan Sähkötyöntekijät ammattiosasto ry

Pilkkikisatulokset 26.3.:
Miehet: 1. Mika Lukkanen 1950 g, 2. Matti Peinola 1450 g, 3. Olli Siponen 1175 g, 4. Veikko Saastamoinen 900 g, 5. Kari Eronen 845 g, 6. Veijo Komulainen 755 g, 7. Esko´Saastamoinen 730 g, 8. Jorma Korhonen 360 g, 9. Osmo Kärkkäinen 215 g, 10. Esa Halonen 190 g, 11. Jussi Saastamoinen 76 g.
Naiset: 1.  Mirja Halonen 1600 g, 2. Anna-Liisa Turunen 825 g, 3. Tarja Eronen 310 g, 4. Leena Turhanen 275 g, 5. Stiina Tammivuo ei kaloja.
Suurin kala: Veikko Saastamoinen, hauki 370 g.

101 Ylivieskan Sähköalan osasto ry

Osasto järjestää jäsenilleen pe 12.5.klo 18 alkaen virkistäytymisillan Ylivieskan uimahallin saunatiloissa. Ohjelmassa mm. frisbeegolfia, ja saunakin on lämpimänä. Osasto tarjoaa osallistujille ruoan ja juotavaa. Ilm. 040 180 8583 tai ari-pekka.visuri(at)kotinet.com.

104 Saarijärven Sähköalantyöntekijät ry

Osaston matka Riikaan 8.‒11.6.2017. Sitovat enakkoilmoittautumiset 10.5.2017
mennessä Tapiolle sähköpostilla: tapio.naivo(at)pp1.inet.fi. Lisätietoja matkasta puh. 0400 164 651, paikkoja rajoitetusti.

105 Vihdin Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 12.5.2017 klo 18 Hiipun majalla. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät ja muut asiat. Kokouksen jälkeen pientä purtavaa, virvokkeita ja saunomismahdollisuus. Tervetuloa! ‒ Hallitus

106 Savon Sähköalantyöntekijät ry

Kesäretki Pärnuun to‒su 27.‒30.7. lähestyy! Matkaan sisältyy ruokailut laivalla mennen tullen, majoittuminen (Viiking Spa Hotel), kylpylän ja saunaosaston käyttö klo 12‒22 sekä kiertoajelu. Matkan hinta on 50 € jäsenille ja 250 € avec. Sitovat ilmoittautumiset Eero Vehkaperälle puh. 044 723 7318 tai eero.vehkapera(at)outlook.com mahdollisimman pian, viimeistään 20.5. mennessä. Ilmoita yhteystietosi (puhelin ja sähköposti) sekä se, mistä aikataulun pysähdyspaikoista lähdet kyytiin: klo 1.40 Iisalmi, K-Lippis, P-paikka, 2.10 Lapinlahti, Matin ja Liisan asema, 2.40 Siilinjärvi, linja-autoasema, 3.00 Kuopio, linja-autoasema, 3.15 Levänen, Voimatelin piha, 3.50 Leppävirta, Unnukan P-paikka, 4.15 Varkaus, ABC:n piha, 4.30‒5.00 Joroinen, Jari-Pekka, tauko, 7.00‒07.30 Vierumäki, Matkakeidas, tauko, 9.30 Helsinki, Länsisatama. Matkalle tarvitset passin tai virallisen henkilötodistuksen. Tarkemmat matkaohjeet saat myöhemmin.

136 Hämeen sähkömiehet ry

Osasto on varannut lippuja Valkeakosken kesäteatterin Badding ‒ Paratiisi -näytökseen la 12.8.2017 klo 14. Lippuja voi varata numerosta 040 552 6190/Olavi Mattila tai sähköpostitse olavi.mattila(at)pp.inet.fi. Tervetuloa!

154 Pogostan Sähköalantyöntekijät ry

8.4. pidettyjen pilkkilpailujen tulokset:1. Markku Palviainen 150 g/7 kpl, 2. Usko Virtanen 140 g/10 kpl, 3. Hannu Tiittanen 110 g/5 kpl, 4. Antti Nykänen 105 g/5 kpl, 5. Ville Palviainen 55 g/2 kpl. Palkinnot jaettiin painon ja kappalemäärän mukaan.

159 Laitilan Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 28.4.2017 klo 17.30 Vakka-Suomen Voiman kokoustiloissa, Vihtorinkatu 2, Laitila. Kokouksen jälkeen ruokailu ja sauna. Tervetuloa! –Hallitus

161 Energia-alan työntekijät ry

Hallitus on kokouksessaan päättänyt myöntää lomatukea osaston jäsenille Sähköliiton lomapaikkaan Kaarniemeen. Osasto maksaa kuittia vastaan ensimmäisestä vrk:sta 40 € huoneen/mökin hinnasta, seuraavista öistä 25 % hinnasta. Kuitti tulee toimittaa taloudenhoitajalle, joka tilittää maksun. Teltta- ja vaunupaikat maksetaan kokonaisuudessaan 100 € asti. Sähkön käyttöä ei korvata. Max 100 €/jäsen/vuosi. Vuosibudjetti 1000 € /vuosi. – Hallitus
Sääntömääräinen kevätkokous pe 28.4.2017 Silja Europalla klo 18.30 alkaen. Käsitellään sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen risteily jatkuu ruokailun ja hauskanpidon merkeissä. Laiva lähtee kohti Tallinnaa Länsisatamasta klo 18.30, paluu seuraavana päivänä klo 16. Olemme varanneet 30 kahden hengen hyttiä, buffet-illallisen, aamiaisen sekä buffet-lounaan lauantaille. Omavastuu jäseneltä 40 € ja avecilta 80 €. Ilmoittautumiset 31.3.2017 mennessä Harri Korpi 040 485 4025 ja Teemu Kinnunen 040 353 7259 tai osaston nettisivuilla www.osasto161.fi.

178 Siilinjärven Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous Kylpylähotelli Kunnonpaikassa, Jokiharjuntie 3, Vuorela, pe 12.5.2017 alkaen klo 17. Listalla sääntömääräiset asiat, kokouksen jälkeen ruokailu.
Tervetuloa. – Hallitus

182 Teollisuuden Sähköalojen Työntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 28.4.2017 klo 18. Kokouspaikka ravintola Cantina West, Kasarminkatu 23, Helsinki, Arizona-kabinetti. Käsitellään sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen buffet-ruokailu. Tervetuloa! – Hallitus

Päivitetty 18.4.2017