Osastot toimivat

Toimita osastosi ilmoitus lomakkeella:
Ilmoita tapahtumasta

24.8.2017 ilmestyvään Vasamaan tulevat osastojen ilmoitukset pyydämme toimittamaan maanantaihin 14.8.2017 kello 15.00 mennessä. 3.‒28.7. JÄTETYT ILMOITUKSET PÄIVITTYVÄT NETTISIVUILLE MA 31.7. Leppoisaa, sopivasti toiminnantäyteistä kesää!

Katso tältä sivulta, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Onkikilpailut 22.8.2017 Ensilässä. Morjesta vaan kaikille onkimisesta innostuneille! Pistetään taas onkipelit kuntoon, kaikki muutkin härpäkkeet reppuun ja kohti Ensilän rantaa. Tavataan saunalla klo 17. Kilpailuaika päätetään lähtöhuminoissa. Hyvää kesää kaikille lukijoille. ‒ Vapaa-ajan jaosto

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry
Riemukas kesäretki Saarenmaalle Viroon 18.‒20.8.2017. Bussi ajaa reittiä: klo 7.00 Hämeenlinna Wetterhoff, 7.30 Turenki, la-asema , 8.00 Tervakoski, la-asema, 8.15 Riihimäki ABC, 10.30 lähtö Megastarilla. Bussiin voi nousta matkaltakin, kun vain ilmoittaa ennakkoon! Lähde tutustumaan luonnonkauniiseen Saarenmaan saareen. Suoraan hotellista voi varata hoitoja ja hemmottelua. Opastetulla kiertoajelulla nähdään Saarenmaan kaunista luontoa ja saaren nähtävyyksiä. Ilm. pikaisesti, lisäpaikkoja ei saa. Shoppailuaikaa Kuressaaressa ja paluumatkalla Tallinnassa. Retkelle pitää ilmoittautua 1.7. mennessä ja omavastuuosuus 195 €/hlö maksaa 1.7. mennessä osaston tilille FI39 5680 0020 1979 80 viitenumerolla 8400. Matkan kaikki ruokailut tarjoaa osasto. Lisätiedot ja ilm. rauno.vuorinen@ssab.com tai puh. 040 522 3628. Jäsenet aveceineen tervetulleita mukaan!
Osasto on tehnyt Aulangon kylpylän kanssa yhteistyösopimuksen vuodeksi 2017. Aulanko tarjoaa jäsenillemme perheineen kylpylälippuja hintaan 10 €/aikuinen ja 6 €/lapsi. Edun max henkilömäärä kerralla 5 hlöä. Tunnistautuminen tapahtuu Sähköliiton jäsenkortilla. Katso ilmoituksia myös www.hameenlinnansahkotyontekijat.fi

036 Kuopion Sähköalantyöntekijät ry
Osasto järjestää jäsenille yhteistyössä kaapelivalmistaja Prysmianin kanssa CPR-rakennustuoteasetuskoulutuksen ja vierailun Ouluun Prysmianin kaapelitehtaalle 26.–27.8.2017 (la– su). Paikkoja rajoitetusti. Suunniteltu bussikuljetus Suonenjoki– Kuopio– Siilinjärvi– Iisalmi– Oulu (ja takaisin). Majoitus- ja kuljetussyiden takia sitovat ilm. 25.7 mennessä. Lisätiedot 044 553 9871/Ilpo.

058 Joensuun Sähköalantyöntekijät ry
Osasto juhlistaa 60. toimintavuottaan syyskuussa. Kutsumme kaikki jäsenet juhlimaan
Teatteriravintolaan la 9.9.2017 klo 15. Luvassa ohjelmaa, puheita, historiaa ja tietenkin
tarjoilua. Ennakkoilmoittautuminen 27.8.2017 mennessä Kari Heinonen puh. 050 454 7319 tai Osmo Valjus puh. 050 383 5162. Tervetuloa! ‒ Hallitus

065 Iisalmen Sähköalantyöntekijät ry
Ammattiosastosi haluaa tukea jäseniään kesän paikallisissa tapahtumissa. Avustus max 37 €/jäsen. Toimita kuitti rahastonhoitaja Hannu Tuoviselle, Kirkonsalmentie 1 as 13, 74120 Iisalmi tai pdf-valokopio sähköpostiin hannuetuovinen(at)gmail.com. Muista ilmoittaa nimesi ja IBAN-tilinumerosi. Tilaa lippusi ennakkoon ja säästä! Etsi tapahtuma osoitteesta www.lipputoimisto.fi suluissa olevalla hakusanalla. Oluset Luuniemellä (Oluset) 1/pv ennakkolippu 30 €. Runnirock Luuniemellä (Runnirock) 1/pv lippu 35 €. Tuntematon sotilas Teatteri Koljonvirrassa (Koljonvirtateatteri) norm. hinta 27 €. Kiuruveden Iskelmäviikko (Iskelmäviikko) ennakkohinta pe/la iltalippu 37 €. Tai käytä etusi kuntoiluun! Esim. Iisalmen uimahallilla kuukausikortit/kuntosali aikuinen 55 €, sarjakortit/yhteishinta korttimaksu 5 €, aikuinen 5 krt 32 €.

077 Savonlinnan ja Lähiympäristön Sähkömiehet ry

Osaston perinteiset onkikisat la 5.8.2017 klo 11 alkaen Haponlahden kanavan kaupungin puoleisella rannalla. Onkikisan jälken kahvit Oravissa. Tervetuloa.

136 Hämeen sähkömiehet ry
Osasto on varannut lippuja Valkeakosken kesäteatterin Badding ‒ Paratiisi -näytökseen la 12.8.2017 klo 14. Lippuja voi varata numerosta 040 552 6190/Olavi Mattila tai sähköpostitse olavi.mattila(at)pp.inet.fi. Tervetuloa!

161 Energia-alan työntekijät ry
Hallitus on kokouksessaan päättänyt myöntää lomatukea osaston jäsenille Sähköliiton lomapaikkaan Kaarniemeen. Osasto maksaa kuittia vastaan ensimmäisestä vrk:sta 40 € huoneen/mökin hinnasta, seuraavista öistä 25 % hinnasta. Kuitti tulee toimittaa taloudenhoitajalle, joka tilittää maksun. Teltta- ja vaunupaikat maksetaan kokonaisuudessaan 100 € asti. Sähkön käyttöä ei korvata. Max 100 €/jäsen/vuosi. Vuosibudjetti 1000 € /vuosi. – Hallitus

Päivitetty 2.6.2017