Osastot toimivat

Toimita osastosi ilmoitus lomakkeella:
Ilmoita tapahtumasta

21.12.2017 ilmestyvään Vasamaan tulevat osastojen ilmoitukset pyydämme toimittamaan maanantaihin 11.12.2017 kello 15.00 mennessä.

Katso tältä sivulta, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

001 Oulun Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto N:o 1 ry
Sääntömääräinen syyskokous osaston toimitiloissa (Rautatienkatu 16 D 46, sisäänkäynti Rautatienkadun puolelta) ti 21.11.2017 alkaen klo 17. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset ja ajankohtaiset asiat. Kaikki osaston jäsenet ovat erittäin tervetulleita. Tulkaa joukolla vaikuttamaan! Tilaisuudessa kahvitarjoilu ja pientä purtavaa! – Hallitus

002 Veitsiluodon sähkö- ja automaatiotyöntekijät ry
Syyskokous ke 22.11 2017 klo 17 ravintola Puistopaviljongissa. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Ruokatarjoilu. Tervetuloa! – Hallitus

004 Pohjoisen energia- ja sähköalantyöntekijät os. 004 ry
Syyskokous la 2.12.2017 klo 17 Hotelli Pohjanhovissa. Käydään kokouksessa lävitse syyskokoukseen liittyvät asiat ja keskustellaan tulevasta TES-tilanteesta. Kokouksen jälkeen jäsenille tarjotaan pikkujouluateria. Sitovat ilm. 24.11. klo 16 mennessä martti.myllykangas@gmail.com. Muistathan ilmoittaa majoitustarpeesta hyvissä ajoin. Tervetuloa tekemään hyviä päätöksiä ja kehittämään osastomme toimintaa. – Martti Myllykangas, puheenjohtaja

005 Lounais-Hämeen sähkötyöntekijäin ammattiosasto ry
Sääntömääräinen syyskokous la 25.11.2017 klo 12 Forssan järjestöjentalolla, Kuhalankatu 17. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset ja ajankohtaiset asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu ravintola Martinassa. Tervetuloa! ‒ Hallitus

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry
Veteraanijaosto kokoontuu ma 20.11. klo 14 osaston toimistolla, Näsilinnankatu 33 b A. Portin tunnusluku 3390.
Syyskokous ke 29.11.2017 klo 16.30 osaston tiloissa, Näsilinnankatu 33b A 25. Porttikongista sisään ja kellarikerrokseen. Portin ollessa lukittu sisään pääsee ovikoodilla 3390. Kokouksessa käsitellään sääntömääräisiä ja muita ajankohtaisia asioita. Tarjolla kakkukahvit. – Hallitus

013 Hyvinkään Sähköalantyöntekijäin ammattiosasto ry
Syyskokous ma 20.11.2017 klo 17 ravintola Harlekiinin Skycabinetissa, Kauppatori 1, Hyvinkää. Käynti torin puolelta, hissillä U-kerrokseen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat yms. Osasto tarjoaa päivällisen. Tervetuloa mukaan!

014 Nokian Sähkötyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous to 30.11.2017 klo 18 Ravintola Pepperissä, Välikatu 18, Nokia. Esillä sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Tervetuloa! – Hallitus

015 Imatran Sähköalan Ammattiosasto ry
Syyskokous ti 28.11.2017 klo 18 Imatran Kylpylässä. Käsitellään sääntömääräiset ja ajankohtaiset asiat. Osasto tarjoaa kokouksen jälkeen ruokailun. Jäsenet tervetuloa! – Hallitus

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry
Pikkujoulut la 16.12. klo 17 Eräs-Teatterissa. Näytelmänä Viimeiset mohikaanit. Näytöksen jälkeen iltapalaa ja pikkujouluista illanviettoa. Paikkoja rajoitetusti. Lisätiedot ja ilm. rauno.vuorinen@ssab.com tai 040 522 3628.
Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ja Aulangon kylpylä jatkavat yhteistyösopimustaan vuodelle 2018. Aulanko tarjoaa jäsenillemme perheineen kylpylälippuja hintaan 10 €/aikuinen ja 6 €/lapsi. Edun max henkilömäärä kerrallaan 5 hlöä. Tunnistautuminen tapahtuu Sähköliiton jäsenkortilla.
Kevään konserttitarjontaa: Apulanta Verkatehtaalla 22.3.2018 klo 19. Lisätietoa ja ilm. 31.12.2017 mennessä rauno.vuorinen@ssab.com tai 040 522 3628. Omavastuuosuus 20 €/hlö tulee maksaa osaston tilille FI39 5680 0020 1979 80 viitenumerolla 8109. Jäsenet seuralaisineen (siis avec-tilaisuus) tervetulleita! Paikkoja rajoitetusti.

020 Kotkan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry
Sääntömääräinen syyskokous ma 27.11.2017 klo 19 osaston toimistossa, Vesivallinaukio 5 A, 48600 Kotka. Tervetuloa! ‒ Hallitus

021 Porin Seudun Sähköalantyöntekijät ry
Syyskokous ke 22.11. klo 18 Ravintola Liisanpuistossa. Esillä sääntömääräiset asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa! ‒ Hallitus

022 Lappeenrannan Seudun Sähköalantyöntekijät ry
Syyskokous to 30.11.2017 klo 18 Hotelli Lappeen kokoustiloissa. Sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen tarjoillaan illallinen. Tervetuloa! ‒ Hallitus

024 Varkauden Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry
Sääntömääräinen syyskokous ravintola Amandassa to 30.11.2017 klo 18 alkaen (hallitus klo 17). Kokouksessa käsitellään sääntöjen sille määräämät ja muut mahdollisesti esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa! ‒ Hallitus

025 Loviisan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry
Sääntömääräinen syyskokous ravintola Bellan kabinetissa Loviisassa to 30.11. klo 17 alkaen. Käsitellään sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu! Jäsenet tervetuloa kokoukseen! ‒ Hallitus

026 Jyväskylän Sähköalantyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous ti 5.12.2017 klo 18.30 alkaen osaston toimistolla, Vapaudenkatu 79 A. Esillä sääntömääräiset ym. esille tulevat asiat. Tervetuloa! ‒ Hallitus

027 Mäntän Sähkötyöntekijät ry
Jouluruokailu pe 24.11. klo 19 Lounaskahvila Miinassa Mäntässä. Ilm. to 16.11. mennessä 044 527 8354 Peltola tai 044 286 5266 Nousiainen.
Syyskokous ma 11.12.2017 klo 18 Rantaravintola Isabellassa Vilppulassa. Tervetuloa!

029 Kouvolan Sähkötyöntekijäin Osasto ry
Syyskokous ti 5.12.2017 klo 18.30 Ässätornissa, Ilmarinkuja 3, 45100 Kouvola. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Ruokailuun osallistuvien sitova ilmoittautuminen 22.11.2017 mennessä puh. 040 809 7029 tai kouvolansahkotyontekijat@gmail.com. Tervetuloa! ‒ Hallitus

032 Pudasjärven Sähköalojenammattiosasto ry
Syyskokous la 9.12.2017 klo 18 Carunan tiloissa, Sähkötie 2, Pudasjärvi. Kokouksen jälkeen klo 19 pikkujouluruokailu Hotelli Kurenkoskessa. Sitovat ilm. Kalevi Ikoselle puh.044 231 3635. Toimikunta.

036 Kuopion Sähköalantyöntekijät ry
Syyskokous la 25.11.2017 klo 16 Hotelli Puijonsarvessa Kuopiossa. Käsitellään sääntöjen osaston syyskokoukselle määräämät asiat. Mukana myös työehtoasiantuntija Jouni Leppänen Sähköliitosta. Kokouksen jälkeen ruokailu Frans & Sophiessa. Illan kruunaa burleskiesitys Naughty Christmas. Halukkaille hotellihuone omakustanteisesti sopimushintaan 92 €/vrk/huone. Lämpimästi tervetuloa! ‒ Hallitus
Kevään opinto- ja virkistysmatka tehdään keväiseen Kööpenhaminaan to‒su 26.‒29.4.2018.
Matkustamme lentäen, ja vierailukohde on NKT Cables Tanskan tehdas (pe 27.4.), hotellimajoitus aamiaisella. Lisätiedot ja sitovat ilm. puh. 044 553 9871/Ilpo.

038 Naantalin Voimalaitostyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous ravintola Trapissa Naantalissa pe 24.11. klo 18.30. Kokouksen jälkeen tarjotaan päivällinen. Jäsenet tervetuloa!

039 Tietoliikenne- ja Informaatiotekniikka os. 039
Syyskokous pe 24.11.2017 klo 17.30 alkaen Hotel Arthurin auditoriossa, Vuorikatu 19, 00100 Helsinki. Kokouksessa käsitellään ja päätetään sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen osasto tarjoaa ruokailun ja perinteiset ruokajuomat hotellin tiloissa. Ilm. sähköpostilla os.039@luukku.com 14.11 mennessä. Vain poikkeustapauksessa, jos sähköpostia ei ole, ilm. osaston sihteerille Kirsi Halmeelle puh. 050 326 9035. Ilmoita nimesi ja yhteystietosi. Tervetuloa! ‒ Hallitus

041 Turun Seudun Sähkötyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous to 14.12.2017 klo 17 Turun Virastotalon auditoriossa, Itsenäisyydenaukio 2, 20800 Turku. Esillä sääntömääräiset asiat, tarjolla iltapalaa. Tervetuloa mukaan! ‒ Hallitus

042 Valkeakosken Sähköalantyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous to 14.12.2017 klo 17.30, uimahallin kokoustila 2,
Valkeakoski. Esillä sääntömääräiset ja ajankohtaiset asiat. Hallitus klo 17. Tervetuloa! ‒ Hallitus.

046 Harjavallan Sähköalojentyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous pe 24.11.2017 klo 18 Harjavallan uimahallin kokoustiloissa, Yhdyskatu 2, 29200 Harjavalta. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa vaikuttamaan!
Osaston jouluruokailu la 9.12. klo 15 ravintola Hakuninmäessä, Pyydyskatu 1, Harjavalta. Ilm. viimeistään 1.12. Matti Peltonen 050 465 2730. Puolisot mukaan! Tervetuloa!

059 Lahden Sähköalantyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous pe 24.11.2017 klo 18 alkaen Saunaklubilla, Saimaankatu 8, Lahti. Käsitellään normaalit kokousasiat sekä osaston vuosittain liitolle toimitettavien asiakirjojen sääntömuutosasia. Kokouksen jälkeen ruokailu ja vapaata seurustelua saunomisen merkeissä. Tervetuloa! ‒ Hallitus

060 Mikkelin Sähköalantyöntekijät ry
Syyskokous pe 8.12 klo 18 hotelli Cumuluksessa, Mikonkatu 9. Kokouksen jälkeen ruokailu ravintola Huviretkessä. Tervetuloa! ‒ Hallitus

062 Lohjan Sähköalojen ammattiosasto ry
Sääntömääräinen syyskokous pe 1.12.2017 klo 18 Metallitupa, Tehtaankatu 9, Lohja. Esillä sääntöjen määräämät asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Hallitus kokoontuu klo 17. Tervetuloa!

070 Suomenselän Sähkömiehet ry
Sääntömääräinen syyskokous ti 28.11.2017 klo 18 Virroilla, Ravintola Mikontalossa. Asioina sääntöjen syyskokoukselle määräämät asiat. Kokoukseen osallistuville ruokailu. Tervetuloa! ‒ Hallitus

073 Kurikan Sähköalojen osasto ry
Osaston sääntömääräinen syyskokous to 30.11.2017 klo 18 Hotel Kurikassa. ‒ Hallitus

076 Vaasan Sähköalantyöntekijät ry
Syyskokous Sokos Hotel Royalin kokoustiloissa pe 15.12. klo 18. Kokouksen jälkeen illallinen ravintola Frans & Nicolessa. ‒ Hallitus

083 Pargas Elbranchernas Avdelning rf
Osaston sääntömääräinen syyskokous ti 12.12.2017 klo 18.30 Ravintola Kamussa, Skräbbölentie 2. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa! – Hallitus

085 Salon Seudun Heikko- ja Vahvavirtaosasto ry
Syyskokous pe 1.12.2017 klo 19 Ravintola Rikalassa, Asemakatu 15, Salo. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen illallinen. Tervetuloa! – Hallitus

094 Raahen Sähkömiehet ry
Syyskokous ti 28.11.2017 klo 19 osaston toimitiloissa, Ratsukatu 5 E, Raahe. Käsitellään sääntöjen syyskokoukselle määräämät asiat. Sähköliitosta vieraana työehto- ja järjestöasiantuntija Tapio Heikkinen. Kokouksen jälkeen osallistujille ruokailu. Tervetuloa! – Hallitus

099 Loimaan Sähköalantyöntekijät ry
Osaston virkistysmatkalle Tallinnaan ilm 13.12. mennessä puh. 045 238 8223.

101 Ylivieskan Sähköalan osasto ry
Sääntömääräinen syyskokous ti 5.12.2017 klo 19 alkaen Hotelli Käenpesän kokoustiloissa. Osallistujille tarjotaan jouluruokailu kokouksen jälkeen ravintola Pikkuveljessä. Tervetuloa! – Hallitus

105 Vihdin Sähköalantyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous Nummelan keilahallin kokoustiloissa pe 1.12.2017 klo 18. Esillä sääntöjen määräämät ja muut asiat. Kokouksen jälkeen keilakilpailu noin klo 19.30 ja iltapalaa virvokkeineen klo 21. Myös saunomismahdollisuus. Tervetuloa! – Hallitus

108 Nurmeksen Sähköalantyöntekijät ry
Syyskokous pe 1.12.2017 klo 16.30 PKS:n toimitiloissa, Välitie 12, Nurmes. Esillä sääntömääräiset ja ajankohtaiset asiat. Kokouksessa pizzatarjoilu. Tervetuloa! – Hallitus

136 Hämeen sähkömiehet ry
Syyskokous ti 5.12.2017 klo 18 Akaan ABC:llä. Esillä syyskokouksen asiat. Ruokailu.

140 Keski-Karjalan Sähkömiehet ry
Sääntömääräinen syyskokous pe 24.11.2017 klo 19 Kiteellä kansanopistolla. Esillä kokousasiat, tarjolla ruoka ja sauna. Tervetuloa! – Hallitus

144 Varkauden Seudun Asennussähkömiehet ry
Pikkujoulut pe 24.11 klo 19 ravintola Kahdessa ruusussa, puolisot mukaan!
Syyskokous pe 8.12 klo 18 Rossossa.

154 Pogostan Sähköalantyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous pe 1.12.2017 klo 18 alkaen PKS-toimistolla, Pajatie 6, Ilomantsi. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Tervetuloa! – Hallitus
Vietämme pikkujoulua Parppeinpirtillä Ilomantsissa la 9.12. klo 18 alkaen. Menu: Herkuttelijan jouluateria. Ilm. 30.11. mennessä Markku Palviaiselle puh. 0400 873 479. Tervetuloa! PS. Avec mukaan!

161 Inkoon Voimalaitostyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous Opus K:ssa, Kauppakatu 6, 08100 Lohja, pe 15.12.2017 klo 18.30. Hallitus kokoontuu jo klo 18. Kokouksessa esillä sääntömääräiset sekä muut ajankohtaiset asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu sekä illanvietto pikkujoulun merkeissä. Tervetuloa! ‒ Hallitus

166 Vaasan Sähkömiehet ry
Kutsumme sinut ja seuralaisesi viettämään ammattiosaston pikkujoulua la 2.12. klo 19, Ravintola Fondis, Hovioikeudenpuistikko 15. Osallistumismaksu 15 €/henkilö maksetaan ilm. yhteydessä osaston tilille VOP FI51 5672 7420 0088 32, ilmoita samalla pääruokavalinta liha/kala. Sitovat ilm. 29.11 mennessä Markku Kristo puh. 040 352 3285.

166 Vasa Elarbetare rf
Vi inbjuder er med avec till att delta i avdelningens julfest lördagen den 2.12. kl.19.00 på restaurang Fondis Hovrättsesplanaden 15. Deltagaravgift 15 € / person, betalas i samband med anmälningen till avdelningens konto VOP FI51 5672 7420 0088 32. I samband med anmälningen välj mellan kött- eller fiskrätt. Bindande anmälningar före 29.11 till Markku Kristo tel. 0403523285.

178 Siilinjärven Sähköalantyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous pe 1.12.2017 kylpylähotelli Kunnonpaikassa, Jokiharjuntie 3, 70910 Vuorela. Kokous alkaa päivällisellä seisovasta pöydästä klo 17 alkaen, minkä jälkeen kokous klo 18. Esillä sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen mahdollisuus käydä kylpylässä uimassa ja saunomassa. Tervetuloa! – Hallitus

184 Järvi-Savon Sähköalojentyöntekijät ry
Syyskokous Mikkelissä pe 24.11.2017 Sokos Hotel Vaakunassa alkaen klo 18 ruokailulla. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat ja ajankohtaiset kuulumiset. Ilm. 11.11.2017 mennessä osaston sihteerille: kari.halinen@elvera.fi. Kaikki osaston jäsenet tervetuloa! – Hallitus

185 Satakunnan Puhelin ja Tietoliikenne Työntekijät ry
Pikkujoulu tilausravintola Vaakunassa, Gallen-Kallelankatu 7, Pori pe 24.11.2017 klo 19 alkaen. Seuralaiselta 20 € maksu osaston tilille FI14 5700 8140 0470 80. Sitovat ilm. 10.11. mennessä Harri Pohjalainen harri.i.pohjalainen@gmail.com tai puh. 050 348 8992. Tervetuloa!

Päivitetty 20.11.2017