Osastot toimivat

Toimita osastosi ilmoitus lomakkeella:
Ilmoita tapahtumasta

19.10.2017 ilmestyvään Vasamaan tulevat osastojen ilmoitukset pyydämme toimittamaan maanantaihin 9.10.2017 kello 15.00 mennessä.

Katso tältä sivulta, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous ke 8.11.2017 klo 17 toimistolla Arvi Karistonkatu 3 A 8. Tervetuloa!
Maailman hauskimman miehen Ismo Leikolan No niin -show su 19.11. klo 18 Hämeenlinnan Verkatehtaalla. Lippuja varattuna rajoitetusti. Omavastuu 10 €/hlö, joka maksetaan 3.11. mennessä tilille FI39 5680 0020 1979 80 viitteellä 8400. Ilm. 3.11. mennessä rauno.vuorinen@ssab.com tai 040 522 3628.
Pikkujoulut la 16.12. klo 17 Eräs-Teatterissa. Paikkoja rajoitetusti. Lisätiedot ja ilm. rauno.vuorinen@ssab.com tai 040 522 3628.
Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ja Aulangon kylpylä jatkavat yhteistyösopimustaan vuodelle 2018. Aulanko tarjoaa jäsenillemme perheineen kylpylälippuja hintaan 10 €/aikuinen ja 6 €/lapsi. Edun max henkilömäärä kerrallaan 5 hlöä. Tunnistautuminen tapahtuu Sähköliiton jäsenkortilla.

022 Lappeenrannan Seudun Sähköalantyöntekijät ry
Pikkujouluristeily la‒su 2.‒3.12. Tallinnaan. Yöpyminen Park Inn by Radisson Meriton -hotellissa 2 hengen huoneissa ja ruokailu laivalla menomatkalla kuuluvat hintaan. Omavastuuosuus on 50 €/henkilö ja on avec. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksen mukaan; paikkoja on 58. Matkalle tarvitaan virallinen henkilöllisyystodistus, esim. passi, ei ajokortti. Ilmoittautuneille postitetaan maksutiedot ja aikataulu. Alaikäraja on 18 v. Sitovat ilm. 8.10. mennessä. Ilmoittaudu 22.9. klo 00.00 alkaen Sami Hämäläiselle: tekstiviesti puh. 040 575 9929, e-mail sami73.hamalainen@gmail.com.

025 Loviisan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry
Syysretkimatka Tallinnaan jäsenille seuralaisineen la ‒su 25.‒26.11.2017. Tallink Megastar lähtee la Helsingin Länsisatamasta klo 10.30 ja su Tallinnasta klo 13.30. Yöpyminen, illallinen ja aamiainen Tallink Spa Conference -hotellissa. Illallinen Bar Nero -ravintolassa alkaa klo 19. Matkan hinta 40 €/jäsen, 60 €/avec sisältää bussikuljetukset (linja-autot mukana Tallinnassa), ruokailut ja majoituksen. Ilm. ja maksu 22.9. mennessä osaston tilille FI79 8000 1301 1776 15. Mukaan mahtuu 80 henkilöä. Ilm. alkaa 24.8. lähettämällä nimi + syntymäaika osoitteeseen loviisan.osasto25@gmail.com (mieluiten) tai soittamalla Markus Backmanille puh. 010 455 3154.

038 Naantalin Voimalaitostyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous ravintola Trapissa Naantalissa pe 24.11. klo 18.30. Kokouksen jälkeen tarjotaan päivällinen. Jäsenet tervetuloa!

039 Tietoliikenne- ja Informaatiotekniikka os. 039
Pikkujoulumatka Tallinnaan: lähtö Helsingistä Viking Linen terminaalista Katajanokalta la 2.12. klo 11.30 ja paluu su 3.12. klo 19 Helsinkiin. Lisätietoja ja sitovat ilm. 23.10. mennessä Jukka Johanssonille puh. 050 525 0043 tai jukka.johansson@fi.relacom.com.

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry
Kuukausikokoukset: to 12.10, to 9.11 syyskokous alk. klo 18 Raksan toimistolla, Sibeliusbulevardi 36, Porvoo. Kaikki jäsenet ja luottamushenkilöt ovat tervetulleita osaston kokouksiin/toimintaan. Osaston 60-vuotisjuhlaillallinen Porvoon Taidetehtaan tehdashallissa pe 20.10. klo 18 alkaen, Läntinen Aleksanterinkatu 1, Porvoo. Sisäänkäynti pääovesta. Ilm. sihteeri Heikki Mattilalle 1.10. mennessä arki-ilt puh. 040 525 8069.

047 Ukin Sähkötyöntekijät ry
Sääntömääräinen syyskokous Ravintola Aquariuksessa Uudessakaupungissa pe 10.11.2017 klo 18 alkaen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. ‒ Hallitus

049 Helsingin Sähköalantyöntekijät ry
Eläkeläisten ja työttömien jaoston kokous ma 9.10. klo 10 osaston toimistolla Paasivuorenkatu 2 C. Kahvitarjoilu ennen kokousta. Tervetuloa!
Sääntömääräinen syyskokous pe 10.11.2017 klo 17 Kirjantalolla, Kirjatyöntekijänkatu 10 B, Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa vaikuttamaan! – Hallitus

055 Riihimäen Sähköalojen ammattiosasto ry

Sääntömääräinen syyskokous Ravintola Asema X:ssä Riihimäellä ti 14.11.2017 kello 18 alkaen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Osasto tarjoaa iltapalan. ‒ Hallitus

058 Joensuun Sähköalantyöntekijät ry
Hohtokeilaus-ilta Cosmic-viihdekeilahallissa Joensuussa pe 13.10. klo 18. Tarjolla rentouttavaa yhdessäoloa ja virvokkeita. Ilm. Kari Heinoselle to 5.10. mennessä p. 050 454 7319.

077 Savonlinnan ja Lähiympäristön Sähkömiehet ry
Lokakuun kuukausikokous pe 20.10. klo 18 alkaen Harjunportin pihapiiristä löytyvässä ylähuoneistossa, Tuunaansaarentie 2, 58450 Punkaharju. Asioina ajankohtaiset asiat. Tervetuloa! – Hallitus

100 Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry
Syyskokous pe 3.11.2017 klo 18 Cantina Zapatassa (4. krs kokoustilat), Mannilantie 44, Järvenpää. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Ruokailu virvokkeineen kokouksen jälkeen. Kokoukseen tulee vieraaksi liiton järjestöasiantuntija Juha Jumisko kertomaan ajankohtaisista asioista ja vastaamaan esitettyihin kysymyksiin.
Teatteri-ilta to 9.11 klo 19, Järvenpää-talo/kellariteatteri: Aina joku eksyy -komedia, kesto 2 h 15 min (sis.väliajan). Jäsenet + avec (varattu 70 lippua). Ilm. puh. 045 632 8758/sihteeri.

120 Vanhankaupungin Sähkömiehet ry
Syyskokous pe 29.9.2017 klo 15 liiton tiloissa Hakaniemessä. Kokouksen jälkeen Tallinnan-risteily Silja Europalla. Ilm. Päiville puh. 050 453 0407 pikaisesti.

128 Ekenäs Elarbetare rf
Stadgeenligt höstmöte 31.10.2017 kl.18.00 på Motel Marine. Stadgeenliga ärenden. Välkommen! – Styrelsen
Sääntömääräinen syyskokous 31.10.2017 kl.18.00 Motel Marinessa. Sääntömääräiset asiat. Tervetuloa! – Toimikunta

132 Pietarsaaren sähkötyöväen ammattiosasto
Syys/vuosikokous pe 27.10.2017 klo 18 Paviksessa, Paviksentie 2, 68600 Pietarsaari. Lisäksi ohjelmaan kuuluu ruokailu ja sauna; oma pyyhe mukaan. Ilm. viimeistään 13.10. puh. 050 560 0297 tai 050 390 1480.

155 Hissimiehet ry
Syyskokous la 11.11.2017, Pasilan saunatilat, Esterinportti 2. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Hallitus kokoontuu klo 14 ja yleiskokous klo 16. Tervetuloa.

161 Energia-alan työntekijät ry
Hallitus on kokouksessaan päättänyt myöntää lomatukea osaston jäsenille Sähköliiton lomapaikkaan Kaarniemeen. Osasto maksaa kuittia vastaan ensimmäisestä vrk:sta 40 € huoneen/mökin hinnasta, seuraavista öistä 25 % hinnasta. Kuitti tulee toimittaa taloudenhoitajalle, joka tilittää maksun. Teltta- ja vaunupaikat maksetaan kokonaisuudessaan 100 € asti. Sähkön käyttöä ei korvata. Max 100 €/jäsen/vuosi. Vuosibudjetti 1000 € /vuosi. – Hallitus

177 Kiskoliikenteen sähkö-, tietoliikenne- ja turvalaiteammattilaiset ry
Syyskokous Viking Linen M/S Viking Gracella su 26.11.2017 klo 10. Lähtö Turusta la 25.11. klo 20.55 ja paluu Turkuun su 26.11. klo 19.50. Ilmoittautumismaksu 20 €; summa palautetaan lippujenjaon yhteydessä arvokuponkeina. Puolison hinta 60 €, jota ei palauteta. Hintaan sisältyy B-luokan kahden hengen hytti (yhden hengen hytti 20 €:n lisämaksulla), meriaamiainen, kokoustiloissa ennen kokousta kahvi/tee ja hedelmiä, joulubuffet-lounas 26.11. ruokajuomineen ja neljä arvokuponkia 5 €/kpl. Ilm. 6.11. mennessä joko osaston kotisivuston jäsensivun kautta tai sähköpostilla suoraan osaston toimitsijalle jukka.parviainen50@gmail.com. Ilmoitathan nimesi, syntymäaikasi ja samalla toiveesi hyttikaverista. Ennakkomaksu osaston tilille FI54 4309 2220 1416 63, viestikenttään nimet, joita maksu koskee.

Päivitetty 26.9.2017