Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Close this search box.

Enemmän voimaa yhdessä

Sähköliitto on 34 000 jäsenen ammattiliitto, joka pitää sähköistys- ja sähköasennusalalla, energia-ICT-verkostoalalla sekä useilla teollisuus- ja erityisaloilla töitä tekevien jäsentensä puolia.

Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia. Tähän ajankohtaisia asioita ja uutisia.

Haluatko vaikuttaa oman liittosi suuntaan ja olla sähköalan ammattilaisten asialla? Jäsentensä johtamassa Sähköliitossa sinulla on siihen täydet mahdollisuudet! Asetu ehdolle edustajistovaaleissa.

Sähköliitossa et jää yksin

Jatkuvasti kehittyvillä sähköisillä aloilla työskennellään teknisesti monipuolisissa ja vaativissa tehtävissä. Sähköliitto tuntee työn vaativuuteen, haasteisiin, palkkaukseen ja työehtoihin liittyvät kokonaisuudet ja yksityiskohdat. Olemme ajaneet sähköalojen työntekijöiden asioita jo vuodesta 1955.

Sähköliitossa on noin 34 000 jäsentä, jotka työskentelevät sähkön parissa esimerkiksi rakennustyömailla, sähköntuotannossa, tehtaissa ja tietoliikenneyhtiöissä, opiskelevat alaa tai ovat eläköityneet alalta.

Mitä enemmän meitä on, sitä paremmin saamme äänemme kuuluviin. Yksin on lähes mahdotonta neuvotella esimerkiksi palkallisista lomista tai ylityökorvauksista. Liittoon kuulumalla olet mukana omiin työehtoihin vaikuttamisen lisäksi parantamassa koko sähköalojen työehtoja.

Sähköliiton jäsenmaksu on 1 % jäsenen ennakonpidätyksen alaisesta ansiotulosta

Sähköliitossa on noin 34 000 jäsentä, jotka työskentelevät sähkön parissa

Jäsenmaksuun kuuluu merkittävä määrä rahanarvoisia etuja.

Koulutukset & tapahtumat