Varaa ensi vuoden lomasi 20.11. alkaen!

14.11.2017

Moottorikelkkailua Saariselällä. Kuva: Holiday Club Resorts

Nyt näpit valmiiksi koneen näppäimistölle, sillä Sähköliiton lomapaikkojen varausjärjestelmä avautuu maanantaina 20. marraskuuta!

Järjestelmä aukeaa Sähköliiton verkkosivuilla, ja pääset sinne etusivulla olevan linkin kautta. Varattaviksi tulevat Holiday Clubin lomaosakkeiden, Vierumäen ja Villa Andropoffin viikko-osakkeiden sekä oman lomapaikan, Kotkan Kaarniemen lomat. Kaarniemessä on mahdollista lomailla päivä, pari tai koko viikko oman mielen mukaan.

Uutta lomavarauksissa on nyt se, että nopein saa varattua kohteen itselleen maksamalla varauksen verkkopankissa tai luottokorttimaksuna heti varaamisen yhteydessä. Aiemmin lomat on arvottu, jos samalle ajankohdalle on ollut useampia varaajia.

Varauksia voivat tehdä liiton jäsenet ja eläkeläisjäsenet sekä liiton henkilökunta. Oppilasjäsenillä ei ole varausoikeutta.

Lomakohteiden hintoja on alennettu kauttaaltaan. Esimerkiksi Sallassa kaikki tarjolla olevat viikot 8‒16 maksavat ensi vuonna 450 euroa, 50 euroa vähemmän kuin tänä vuonna. Kaarniemessä esimerkiksi vuorokausi hirsimökissä maksaa sesonkiaikoina ensi vuonna 70 euroa, kun hinta tänä vuonna ollut 100 euroa.