Vielä viikko aikaa tilata jäsenkalenteri ja eläkeläisjäsenten maksuton Vasama

24.10.2017

Sopimusalajäsen, olethan jo muistanut tilata ensi vuoden taskukalenterin? Jos et, toimi äkkiä, sillä tilauskanavat ovat avoinna lokakuun loppuun saakka! Eläkeläisjäsen, joko olet tilannut maksuttoman Vasama-jäsenlehden? Myös sen tilauskanavat sulkeutuvat 1. marraskuuta lähtien, joten tilaus kannattaa tehdä saman tien!

Sekä jäsenkalenterin että eläkeläisjäsenten Vasaman voit tilata verkkopalvelussa tai tekstiviestillä. Verkkotilauksen pääset tekemään Sähköliitto.fin etusivulta oikeasta laidasta löytyvästä Kalenteri- ja lehtitilaukset -painikkeesta. Painike on Sähköliiton verkkopalvelut -nimisessä laatikossa.

Palvelu pyytää sinua kirjautumaan. Jos et ole aiemmin kirjautunut, käyytäjätunnus on jäsennumerosi ja salasana postinumerosi. Mikäli olet kirjautunut aiemminkin mutta olet unohtanut salasanasi, järjestelmä lähettää sinulle uuden salasanan, kun klikkaat kohdasta Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa tästä. Uusi salasana saapuu sähköpostiisi tai matkapuhelimeesi, kunhan yhteystietosi ovat jäsenrekisterissä ajan tasalla.

Tekstiviestitilauksissa sinua palvelee numero 13145. Jos olet tilaamassa kalenteria, kirjoita tekstiviestiin ensin Sähkö kalenteri ja sitten jäsennumerosi välilyönnin jälkeen näin: Sähkö kalenteri 1234. Lähetä viesti sitten numeroon 13145. Kun tilaat maksuttoman eläkeläisjäsenten Vasaman, kirjoita tekstiviestin alkuun Sähkö Vasama ja sitten jäsennumerosi ja lähetä viesti ko. numeroon.